KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نامه سرگشاده دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر به رئیس جمهور

16:52 - 23/07/86

نامه سرگشاده دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر به رئیس جمهور:

گروهی با بودجه بیت المال به گسترش تفکرات ملحدانه در دانشگاه می‌پردازند

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر طی نامه سرگشاده‌ای به رئیس جمهور تصریح کرد: چر‌ا گروهی تندرو با بودجه بیت المال مسلمین در دانشگاه این کشور به گسترش تفکرات ملحدانه می‌پردازند.
  
 
به گزارش خبرگزاری فارس در این نامه خطاب به رئیس‌جمهور آمده است: همانطور که جنابعالی مستحضر هستید امروز جریانی تحت عنوان انجمن اسلامی وابسته به طیف تندروی دفتر تحکیم وحدت با زیر پا گذاشتن هنجارها و قوانین، دانشگاه‌ها را به عرصه‌ی تاخت و تاز برخی جریان‌های سیاسی تبدیل و به مسموم‌سازی فضای دانشگاه می‌پردازد و در این میان در برخی از دانشگاه‌های کشور با اعمال قانون در خصوص این گروه، قدری از دغدغه دانشجویان مسلمان دانشگاه‌های کشور کاسته شده است اما در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با تساهل و تسامح ریاست محترم دانشگاه، جناب آقای دکتر خاکی صدیق و دیگر مدیران آن، شاهد رویه‌ای دیگر هستیم.
در ادامه این نامه آمده است: این گروه با وجود داشتن سوابقی از قبیل برخورد تخریبی و توهین به ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران، توهین به تلاش ایران در دستیابی به فناوری هسته‌ای‌، توهین به خانواده شهدا و ایثارگران، انتشار نشریات دانشگاهی موهن، زیر پا گذاشتن قوانین و برگزاری برنامه بدون اخذ مجوز از هیئت نظارت و ... همچنان مورد حمایت ریاست دانشگاه می‌باشد.
این نامه خطاب به احمدی‌نژاد می‌افزاید: چگونه است که در یک دانشگاه این کشور گروهی با بودجه بیت المال مسلمین به اهانت به مقدسات و گسترش تفکرات ملحدانه و ضد دینی و نیز ترویج بی‌بند و باری و اباحه‌گری می‌پردازد و در عین همه اینها میزان بودجه اختصاص داده شده دانشگاه برای فعالیت گروه‌های اسلامی و انقلابی و همچنین فعالیت ضد دینی و ضد انقلابی این گروه با یکدیگر برابر است.
این نامه ادامه داده است: و اما آن چه ما را بر این داشت تا حرف دلمان را با شما به عنوان رئیس جمهور اصولگرا و انقلابی خویش در میان بگذاریم برگزاری برنامه‌ای تحت عنوان «تریبون آزاد» در این دانشگاه بود که در مخالفت با لزوم رعایت پوشش و حجاب اسلامی در دانشگاه برگزار شده است؛ در این برنامه که هیئت نظارت دانشگاه با برگزاری آن مخالفت کرد و فاقد مجوز بود، محور اصلی تمام سخنرانی‌ها برداشتن قوانین پوشش اسلامی و حجاب در دانشگاه و جامعه و ادامه برگزاری اردوهای تفریحی مختلط و مبتذل این گروه بود. در این حال حراست دانشگاه نه تنها با این برنامه برخورد نکرد، حتی امنیت این مراسم را برای هتاکان و فریب خوردگان دانشجونما فراهم کرد.


دانشجویان بسیجی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرده‌اند: امروز دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به پناهگاه و ملجأ گروه‌های ضد انقلاب و منحرف اعم از لیبرال، فمینیست، مارکسیست، ملی‌گرا و دیگر احزاب غیرقانونی تبدیل شده است و شگفت‌آور‌تر آنکه تمام این فعالیت‌ها با بودجه دولتی و با حمایت‌های مدیریت دانشگاه در حال انجام است و آیا می‌دانید امروزه طیف تندروی تحکیم به دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان یکی از مناسبترین مکان‌ها برای پیاده کردن مقاصد شوم خود، آن هم با بودجه دولتی می‌نگرد.
در ادامه نامه دانشجویان بسیجی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اظهار شده است: اینها همه به مدد شایستگی‌های مدیریتی ریاست دانشگاه و معاونین و مدیران فرهنگی ایشان است، به نظر نمی‌رسد که ادامه چنین وضعیتی در شأن دولت اصولگرا و انقلابی نهم باشد. هر چند با ابقای مدیران فعلی دانشگاه در دولت نهم نتیجه‌ای دیگر قابل انتظار بود.
در پایان این نامه تاکید شده است: به نمایندگی از مجموعه دانشجویان ارزشی و متعهد دانشگاه خواستار رسیدگی سریع به وضعیت این دانشگاه هستیم به امید آن که دولت نهم و وزارت محترم علوم با اتخاذ تدابیر عاجل و مناسب از ادامه وضعیت کنونی جلوگیری کرده و دانشجویان به تنهایی مجبور به عمل به وظیفه خود نباشند.

 
جریان دانشجویی از سیاسی‌نگری صرف خودداری کند

 انجمن اسلامی و بسیج - دکتر خاکی صدیق - تریبون آزاد در دانشکده ی علوم

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 09:15 http://www.ariyanet.blogsky.com

خوبه این بسیجیا احمدی نژادُ دارن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد