KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سومین جنبش بچه ها ی آی تی و کامپیوتر این دفعه در درکه! الکامپ

  خبر دیروز :

علی رستمی : امروز 1شنبه اکثر بچه ها رو دمه در دانشگاه واحد مرکزی دیدم . بعضی ها برای اعتراض اومده بودن . بعضی ها برای گرفتن سی دی بعضی ها برای بیرون رفتن دست جمعی بعضی ها هم همین جوری الکی الکی بیکار بودن پا شده بودن اومده بودن

من که خودم دیر رسیدم حدودای ساعت 10 و ربع ولی همون موقع هم اونجا کلی شلوغ بود.فکر کنم حدود 20 تا از پسرا بودیم و 10 نفر از دخترا البته یه سریا که رفته بودن و یه سری ها هم داشتن جدید میومدن . (جمعیت دخترا نسبت به روز یکشنبه نصف شده بود ..نمی دونم چرا؟!!)



بعد از اون پیام عزیز با چند تا از بچه ها برای جویا شدن از وضع مشکلات کلاسا ( و نه برای اعتراض !( پیش آقای دکتر صفایی رفت ! آقای دکتر صفایی که مرد بسیار خوشرو و منطقی هستن بهمون گفتن که واقعا داره روی سیستم ها کار میشه و به ما قول دادن که مشکل رو تا 1 هفته آینده حل کنن دیگه اینکه میخواهند جایی که معلما درس میدن رو عوض کنن و نزدیک فیبر های نوری ببرن .

 از طرفی از کلاس رفع اشکال فیزیک برامون صحبت کردن !



 

 عکاس : مرتضی قاسمپور

منبع : http://www.knt.coo.ir/

 

نمایشگاه بین المللی تلکام و الکامپ 2007

انجمن اسلامی و بسیج - دکتر خاکی صدیق - دبیرستان ما

 فردا : بسیج دانشجوئی: اردوی مشهد /مهرماه/اولویت با جدیدالورودیها

چگونگی عضویت در وبلاگ گروهی خواجه نصیر

دانشجویانی که نمایشگاه الکامپ تشریف میاورند در قسمت نظرات این متن اعلام کنند

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا قهرمانی دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 21:06

سلام دوست عزیز .وبلاگ خوبی داری.ولی وبلاگ گروهی مسئولیت زیادی داره.حیف که دانشجوی مجازی هستم و گذرو سالی یکبار هم به دانشگاه نمی خوره وگرنه خیلی دوست داشتم که یک ملاقات با هم داشته باشیم و از نظرات شما در وبلاگم استفاده کنم.در ضمن مطالب قابل توجهی بدستم رسید برای وبلاگ شما می نویسم

سلام عیرضا جان
ممنونم
من هم مشتاق دیدار شما هستم
اگه مطلبی بفرستید حتما استفاده می کنم
در ضمن خیلی خوشحال میشم اگه عضو وبلاگ گروهی بشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد