KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آمریکا حشرات روباتیک برای جاسوسی ساخته است؟؟؟؟؟؟؟؟

پایگاه اینترنتی روزنامه "دیلی تلگراف" روز پنجشنبه نوشت : دولت آمریکا متهم است که بطور مخفیانه حشرات روباتیک برای جاسوسی ساخته است.

دیلی تلگراف نوشت: این اشیاء پرنده در بالای سر معترضان ضد جنگ در آمریکا مشاهده شده است.

این روزنامه افزود: تاکنون هیچ مقام دولتی به ساخت این اشیاء جاسوسی که به اندازه حشره است، اعتراف نکرده اما سازمان‌های خصوصی مختلف اعتراف کرده‌اند که درصدد ساخت این ابزار جاسوسی بوده‌اند.

به نوشته دیلی تلگراف، پس از آنکه یک سری از این اشیاء در مناسبت‌های سیاسی در نیویورک و واشنگتن رویت شدند، این امر مسجل شد که دولت آمریکا در این امر دخالت دارد.

این روزنامه به نقل از " وانسا آلارکن" یکی از دانشجویان که در تجمع ضد جنگ در پایتخت آمریکا در ماه گذشته شرکت کرده بود، نوشت: در بالای سر ما اشیایی مانند خرمگس و یا بالگردهای کوچک پرواز می‌کردند، اما آنها حشره نبودند.

در همین راستاد،"برنارد کرن " یک وکیل که در این تجمع نیر شرکت داشت، گفت: من هرگز در زندگی ام چنین چیزی ندیده‌ام، این حشرات بزرگتر از خرمگس بودند و من به این فکر افتادم که آیا آنها ابزار مکانیکی هستند و یا اینکه زنده هستند.

دیلی تلگراف نوشت : چنین حوادث مشابهی نیز در تجمع ملی جمهوری خواهان در سال ‪ ۲۰۰۴‬اتفاق افتاد که در جریان آن شرکت‌کنندگان ادعا کردند که اشیایی مانند خرمگس مشاهده کرده‌اند که در ارتفاع ‪ ۱۰‬فوتی از زمین پرواز می کردند.

این روزنامه افزود: سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) ربات خرمگس پرنده‌ای را بطور مخفیانه در دهه هفتاد میلادی ساخت، اما این وسیله جاسوسی بر خلاف جهت باد نمی‌توانست پرواز کند.

به نوشته دیلی تلگراف، سازمان سیا از ادامه این کار امتناع کرد، اما وزارت دفاع آمریکا برای تحقیقات در مورد تراشه‌های رایانه‌ای که بتوان آنها را از راه دور کنترل کرد، سرمایه‌گذاری کرد.

این روزنامه نوشت: تعدادی از کارشناسان تایید می‌کنند که ممکن است تعدادی از سازمان‌های خصوصی موفق به ساخت این طرح شده باشند.

دیلی تلگراف در پایان به نقل از " تام ارهارد" کارشناس هواپیماهای بدون سرنشین نوشت: آمریکا کارهای خود را بسیار مرموزانه انجام می‌دهد.

ایرنا

نظرات 4 + ارسال نظر
شوریده جمعه 20 مهر 1386 ساعت 20:36 http://www.eshqh-tanz.blogsky.com

سلام

از این امریکایی ها هر چی بگی بر میاد

وبلاگ من به روز شده ...

موفق باشی.....شوریده

راد جمعه 20 مهر 1386 ساعت 23:15 http://www.halgheh3.blogfa.com/

چه باحال. کم کم یاد میگیریم مثل مگس پرواز کنیم خداییش این مگس شاهکاریه برا خودش


شاد باشی

آمریکای وحشی و جهان خوار با ساختن روباتهای نظامی دیگر هیچ محدودیتی برای حمله به کشورهای ضعیف بر سر راهش نمی بیند چون روباتها قانونی برای مجازتشان وجود ندارد وا زطرفی دیگر تلفات و خسارات ارتش خونخوار آمریکا کاهش می یابد!

کامران ـ پرسپولیس, برق ـ قدرت, لرستا دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 21:59

ba salam va khasteh nashid. omidvary be inke hameye daneshjooa va javoonaye aryaey hamishe sarhalo salamato moafagh bashan enshaalah. dar morede in khabar khob hamamoon midoonim ke ma kheili kheili kheili kheili kheili az peshrafto teknoloji ke male farare maghzaye khodemoone aksaranesh ya laaghalesh payash male mast aghabi be omide keshvari azad irani sarboland bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد