KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

شلیک موشکهائی با 2 هزار کیلومتر برد دارد.

معاون عملیات ستاد مشترک سپاه:

 

پیشرفت‌های نظامی امروز ایران با گذشته اصلا فابل مقایسه نیست

 

خبرگزاری فارس: معاون عملیات ستاد مشترک سپاه گفت: پیشرفت‌های نظامی امروز ایران با گذشته اصلا فابل مقایسه نیست.

  

 

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی فضلی چهارشنبه شب در مراسم یادواره 75 شهید مسجد امیرالمومنین(ع) همدان اظهار داشت: ایران که در دوران جنگ تحمیلی حداکثر می‌توانست تا عمق 40 کیلومتری خاک دشمن را با موشک مورد هدف قرار دهد امروز توانائی ساخت و شلیک موشکهائی با 2 هزار کیلومتر برد دارد.

معاون عملیات ستاد مشترک سپاه گفت:امریکا جرات حمله به ایران را ندارد و لی اگر چنین حماقتی کرده و حمله‌ای را آغاز کند جواب دندان‌شکنی می‌گیرد و دیگر نمیتواند پایان دهنده ماجرا باشد.

وی با اشاره به حضور 215 هزار نیروی دشمن با محوریت آمریکا در پیرامون مرزهای آبی و خاکی کشورمان گفت: از روزی که مسئولیت دفاع از خلیج فارس به نیروهای سپاه واگذار شده است آمریکائیها به نیروهای خود دستور داده‌اند از فاصله 5 مایلی به ناوهای ایرانی نزدیکتر نشوند.

معاون عملیات ستاد مشترک سپاه رعب و وحشت ایجاد شده در دل آمریکائیها را ناشی از شجاعت و جانفشانی رزمندگان اسلام به ویژه شهدای 8 سال دفاع مقدس برشمرد و گفت: چندی پیش یکی از هواپیماهای بدون خلبان ما بر فراز رزم‌ناو آیزنهاور به پرواز درآمد و به طور کامل از این رزم‌ناو تصویر برداری کرد و آمریکائیها از شدت ترس و وحشت پس از مدت زیادی سردرگمی، چندین هواپیمای جنگی را برای مقابله با این هواپیمای بدون خلبان پرواز دادند، در ‌آخر هم هواپیمای ما به سلامت، به پایگاه خود برگشت.

فضلی با تاکید بر لزوم حفظ روحیه شهادت طلبی در بین آحاد جامعه، حفظ روحیه جهاد و شهادت را از مهترین وسائل مقابله با دشمن دانست.

فرمانده سابق لشکر 10 سیدالشهدا(ع) با ذکر مختصری از تاریخ سرنوشت ساز دفاع مقدس به خیانتهای بنی‌صدر و مظلومیت شهدای بسیجی از جمله شهید جهان‌آرا و شهید علم‌الهدی و مقاومت 36 روزه خرمشهر و حماسه خونین هویزه اشاره کرد و افزود: امام راحل(ره) پس از عزل بنی‌صدر، مسئولیت اداره جنگ را به جوانان سپردند و جوانان نیز به بهترین روش از عهده این کار بزرگ برآمدند، امروز هم رهبر معظم انقلاب پیچیده‌ترین مسئولیتهای علمی و فنی کشور را به جوانان سپرده‌اند و جوانان ایران اسلامی به خوبی این ماموریتها را به انجام می‌رسانند که ساخت موشکهای پیشرفته از نمونه این موفقیتهاست.

در پایان این مراسم که امام جمعه همدان ، ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، استاندار همدان و مردم شهید پرور همدان حضور داشتند حاضران با مداحی و سینه‌زنی ،یاد و خاطره شهدا را گرامی‌داشتند.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد