KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

رشته بانکداری بین‌المللی و بانکداری الکترونیکی

مدیرکل دفتر پژوهش، آموزش و فناوری وزارت ارتباطات اعلام‌کرد: سرفصل‌های دروس تدوین شده در ارتباط با ارتباطات و فناوری اطلاعات با توافق وزیران ارتباطات و علوم مجددا به وزارت علوم ارسال شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا به‌نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، "وحید یزدانیان" گفت: براساس مذاکرات انجام‌شده، سرفصل‌های دروس تدوین شده و یا مورد بازنگری قرارگرفته مرتبط با ارتباطات و فناوری اطلاعات مطابق با استاندارد وزارت علوم، ارسال شده است.

وی، اهداف، پیش نیازها و یا هم‌نیازها، تعداد واحد، ساعات مورد نیاز و مراجع هر درس رااز جمله گزینه‌های مطرح‌شده هر درس اعلام کرد که به وزارت علوم ارجاع شده است.

به گفته وی، به منظور برآورده کردن نظر وزارت علوم مبنی بر صحت عمل کار گروه‌ها، اسامی اعضای کارگروها نیز در براسس استاندارد وزارت علوم ارسال شده است.

مدیر کل دفتر آموزش پژوهش و فناوری گفت: برای بازنگری در رشته‌های در حال تدریس و تدوین رشته‌های جدید در این حوزه سال گذشته شش کارگروه از سوی این دفتر و با هماهنگی وزارت علوم تشکیل شد.

به گفته یزدانیان، در صورت تصویب دروس تدوین شده از سوی مراجع ذیصلاح در وزارت علوم، این رشته‌ها در دانشگاه‌های پایلوت اجرا و تدریس خواهد شد.

این مقام مسوول در وزارت ارتباطات گفت برخی رشته‌های تدوین شده از سوی کار گروه پست بانک نیز به‌تصویب وزارت علوم رسیده که از ترم دوم تحصیلی سال‌جاری در دانشگاه شهید بهشتی به صورت پایلوت، تدریس خواهد شد.

یزدانیان، افزود: بانکداری بین‌المللی و بانکداری الکترونیکی، از جمله رشته‌هایی محسوب می‌شوند که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، به تصویب وزارت علوم رسیده است.

ایرنا

نظرات 1 + ارسال نظر
حوریه جعفری - کامپیوتر جمعه 5 تیر 1388 ساعت 01:07

!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد