KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نمایشگاه بین المللی تلکام و الکامپ 2007

 

ELECOMP  &  TELECOM

 

هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات، ارتباطات وتکنولوژی اطلاع رسانی (IRAN TELECOM 2007) و سیزدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر وتجارت الکترونیکی(IRAN ELECOMP 2007 ) همزمان 6 تا 9 آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.
تلکام 2007 و الکامپ 2007 در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران به مدت 4 روز به ارائه آخرین و جدید ترین خدمات ومحصولات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات می پردازند.
در این نمایشگاه ها علاوه بر عرضه محصولات وصنایع مخابراتی وارتباطی ، مشتریان می توانند نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت کنندگان اقدام کنند. بر اساس این گزارش ، شرکت ایرانى "پالار سامانه" به عنوان برگزار کننده نمایشگاه تلکام و شرکت سهامی نمایشگاه های تهران نیز برگزار کننده الکامپ خواهد بود.
همچنین انواع آنتن ها و کابل های مخابراتی ،تجهیزات ارتباطات ماهواره ای ، تجهیزات سنجش و اندازه گیری ،تجهیزات, ضمائم, سیستم ها و تکنولوژی تلفن های همراه ،تکنولوژی اس.ام.اس ، تکنولوژی ارتباطات ماهواره ای ،راه حل ها و تکنولوژی در زمینه مخابرات و ارتباطات سوئیچینگ سِستم ها و تکنولوژی پیجینگ و انواع سیستم ها و تجهیزات وایرلس در نمایشگاه تلکام به نمایش گذاشته می شود.
سیستم ها و تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی صنایع مخابراتی و ارتباطی،سیستم ها و تجهیزات چندرسانه ای و سیستم های ارتباطات کابلی از دیگر تازه های قابل ارائه در نمایشگاه تلکام است .


در این نمایشگاه شرکت هایی در زمینه سیستم های دریافت و ارسال ماهواره ای ،سیستم های گویای ارتباطی شامل پست صوتی و تصویری ،سیستم های ارتباطات تلفنی و تجهیزات و برنامه های مرتبط ،شبکه های ارتباطی و اطلاعاتی و اطلاع رسانی ، تجهیزات شبکه و امنیت شبکه حضور خواهند داشت. همچنین مراکز تلفن ،نرم افزار ها و سخت افزارهای مخابراتی و ارتباطی ،وسایل و تجهیزات انتقال و ادغام داده ها و گردآوری اخبار ،تجارت الکترونیک، صنایع, کالاها و خدمات مرتبط به گروه و کارخانجات صنایع مخابرات از دیگر موسسات شرکت کننده در این نمایشکاه هستند. آخرین مهلت ارسال در خواست برای نمایشگاه تلکام 4 مهرماه در نظر گرفته شده است که متقاضیان می توانندبه منظورثبت نام و شرکت در این نمایشگاه به سایت نمایشگاه بین المللی تهران به آدرس اینترنتی iranfair.com مراجعه کنند.

--------------------------------------------------------------------------------------------

گزارش اول علیرضا قهرمانی از الکامپ ۲۰۰۷

 

گزارش علی رستمی از الکامپ ۲۰۰۷

 

گزارش حمید توکلی  از الکامپ ۲۰۰۷

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد