KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

 

این وبلاگ در دست طراحی است با نظرات خود بنده را در طراحی این وبلاگ گروهی یاری کنید

 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
حوریه جعفری-کامپیوتر پنج‌شنبه 14 آذر 1387 ساعت 18:58

سلام. وبلاگ خوبی دارین!!
فقط لطفا وقتش رو زیاد کنید!

موفق باشید.

احمد انصاری پنج‌شنبه 14 آذر 1387 ساعت 18:59

الان شهریور ۱۳۸۶ می باشد
به نظر من اسمش رو بذار "همکلاسی"

صابره پنج‌شنبه 14 آذر 1387 ساعت 19:07

من قبلا این وبلاگ رو یه جایی دیدم

رویا IT پنج‌شنبه 14 آذر 1387 ساعت 19:27

تعطیلش کنید بره! به درد نمی خوره!!

!!

حسین محمدی نصرآبادی پنج‌شنبه 14 آذر 1387 ساعت 19:29

روزی روزگاری بود و توی یه شهر بزرگ ، یه حمید توکلیه تنهای تنها.
یه روز زد به سرش تا بعد مدتی یه وبلاگ دانشجویی به وبلاگ های خودش اضافه کنه....!
به یاد همکلاسی هایی که توی سیزده چهارده سال گذشته داشت و به احترام همکلاسی های آینده ی نزدیک ،اسم وبلاگش رو گذاشت *همکلاسی* .
اره ... همه چیز از همین جا شروع شد ...همین پست ساده (ین وبلاگ در دست طراحی است با نظرات خود بنده را در طراحی این وبلاگ گروهی یاری کنید) ......
اما بی خبر از اینکه یه روزی این همکلاسی پر می شه از همکلاسی های باحال و مهربون و با مرام.
....................
حمید توکلی از کوچه های تنهایی همکلاسی شروع کرد و الان توی یه شهر بزرگ ، توی یه تمدن سازنده ... تنهای تنها ، یه مدیر از مدیرهای های خوب و مهربون همکلاسیه


......................

رویا IT پنج‌شنبه 14 آذر 1387 ساعت 19:34

نظر قبلی رو خوندم! نظرم عوض شد! بگذارید باشه!! !

ح ج !!!! پنج‌شنبه 14 آذر 1387 ساعت 19:45

یک سال بعد توی ورودی های 87 یه دختر خانمی هست به اسم خانم حوریه جعفری. خیلی باحاله خیلی گله خیلی ماه و....

خیلی تحویلش بگیرین باشه؟این رو به بقیه هم بگین. نابغست ها!!!

رویا IT پنج‌شنبه 14 آذر 1387 ساعت 20:00

نه! روح! روح! مامان!! )):

ن.ت پنج‌شنبه 14 آذر 1387 ساعت 20:19

ببخشید میشه ما هم اینجا عضو شیم؟

ک پنج‌شنبه 14 آذر 1387 ساعت 21:53

سلام
به عنوان یه نفر که آدرس همکلاسی در صدر لیست علاقه مندیهاشه و هیچ ربطی به خواجه نصیر نداره ولی از اکثر مطالبتون بهره مند شدم میگم
خدا قوت

رضا جمعه 15 آذر 1387 ساعت 02:05

ببینم اون موقع کسی نظر نداده بوده؟

همه نظرات مال امروزه...

محسن رحمانی جمعه 15 آذر 1387 ساعت 11:39

Komak khasti hastam

حمیده احمدی سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 21:12

خداییش اون روز که این متن را می نوشتید فکرش را هم می کردید که امروز همچین همکلاسی ای بشه؟!!!

الهه یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 00:29

سلام. من از بچه های دانشکده نقشه برداری هستم. اگر من هم بخواهم مثل شما یک وبلاگ در همکلاسی داشته باشم چه باید بکنم؟
ممنون می شم اگر جواب بدید.

سجاد سه‌شنبه 24 آذر 1388 ساعت 13:49

سلام

لیدا چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 18:09 http://www.yekho.com/fa/game/game.htm


با سلام

وبلاگ خوبی دارین. امیدوارم موفق باشید.

بردیا دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 15:31

اطلاعیه روابط عمومی دادستانی کل کشور در مورد پایگاه های اینترنتی:
روابط عمومی دادستانی کل کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: پایگاه های اینترنتی که از قانون تخطی کنند و با هنجارشکنی در راستای اهداف دشمن قرار گیرند، تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
در این اطلاعیه بر لزوم هشیاری کاربران اینترنت و مدیران پایگاههای اینترنتی و همه تولیدکنندگان محتوا در قبال سوءاستفاده دشمن تصریح شده است.

جمال احمدی رشته راه اهن اصفهان شنبه 22 اسفند 1388 ساعت 16:51

حمید من هم می خوام طرح تو رو اجرا کنم فقط چند تا سوال دارم ببین من شماره تلفنم رو برات میذارم یه تک زنگ بزن تا باهم در مورد این سوالاتی که ازت دارم باهم حرف بزنیم ۰۹۱۳۶۴۸۳۸۴۸

هدیه یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 12:46 http://hediekharid.blogspot.com/

سلام دوست عزیز وبلاگتو دیدم جالب و خوب بود خسته نباشی
به وبلاگ من هم سر بزن خوشحال میشم

سید حسین هاشمی شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 01:56

حمید!
ینی فک کنم تا الان صد و پنجا تا اسپم من از این متن پاک کرده باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد