KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آن را که خبر شد ؛ خبری باز نیآمد ( سعدی )

خطاب به شخصی خاص که در این میان نیست و این نوشته را نخواهد خواند :

پٌستر مرتبط با این نوشته / اثر اینجانب در زمستانی گرم  .

خبر داری ؟

چند هفته ای است که  دوباره  به یکی  از داستان های من پاگذاشتی ..روز و شب درذهن من به این سو و آن سو میدوی مدام می خندی ..رشته خاطرات  گذشته را باز  میکنی ..

صحبت از عشق ورزیدن به معشوقه ای آن سوی مرزهاست ؛

ولی حرف من این است که این عشق نیست ! امتحان جغرافیاست که کـس

در آن نمره قبولی ندارد!! وتو تلخ می خنیدیدی و با لحنی خاص می پرسدی

"کیارش؟! داری عاشق می شوی؟!"

و من هر بار مغرور تر می گفتم که

گمان نمی کنم ! اصلا عشق چه رنگی است ؟!!

ولی حالا می توانم تمام رنگ هایش را از حفظ برایت بگویم و از تو نمره

بگیرم !..26 اسفند یک هزار و سیصد 85 ، وقتی   پیاده رو های تهران را

مانند زائری افسون شده قدم میزدم ، از وجود تو خبری نداشتم ! و امروز

26 اسفند یک هزار و سیصد  88 نه تنها از وجود تو باخبرم ؛ بلکه  معتقدم

که وجود من بی وجود تو خط مشی است در کرانه فصلی سرد . بگذار سال ها

بعد در دفتر خاطراتم بنویسم ؛

" سالی که تو رفتی ؛ سالی که تو را کم داشت ؛ سالی که غیبت دستهای تو زمستانش

را ابدی کرد و بهارش را به آرزوی شکننده بازگشت تو پیوند زد " ..



پ.ن: این داستان فاقد ارزش حقیقی است ؛



نظرات 6 + ارسال نظر
کیارش مظفری چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 13:19 http://کیا فیلم دات کام

از دوران کودکی ؛ از رمان های بلند ی که اکثرا را می شود در چند صفحه خلاصه کرد نفرت داشتم و بی اختیار معتقد بودم که همه اش برای وقت گذاری است .. این هم کش دار کردن برای وقت گذارنی است ...که حوصله من امروز سر نرود داساتان بزرگ علوی را در کنار پنجره ابری برای بار 100 ام بخوانم .

محمدحسین باقری چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 16:12

عقلت کجاست پسر ؟

هانیه کرمی چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 17:06

گذرت به جوانه های سبز شده می افتد که نقشی روی ۴ گوشی بودند و درونش لحظه های فکرت

. چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 17:51

سید حسین هاشمی پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 03:02

26 اسفند 89 ...

حمید توکلی پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 21:32

میفهمم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد