KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خ مثل امام خامنه ای

همانگونه که سال هاست علت این همه اشتباق و دلباختی و گریه و دعاهای شبانه برای سلامتی این رهبر بزرگوار و استقبال های بی نظیر در تاریخ از یک رهبر و ...  از درک اندکی، حداقلِ در تاریکی خفته، سخت می نماید، درک علت گستردگی استفاده از واژه امام نیز برایشان سخت است.



کافی است در دیدارهای مختلف موج شوق و گریه از خوشحالی را در چشمان مهمان های امام ببینید و درک کنید علت ش چیست، همان علت فردی را امام مردم می کند. 


و نمیخواهم به شباهت اینکه چرا ایشان امام شدند و چرا برای معصومین احترام قائلیم و مقبره دارند و زیارت شان می رویم را به زبان بیاورم، چرا که از حد بحث خارج است.


و اشتباه دیگر ایننگونه افراد که سوال می کنند چرا ایشان امام خامنه ای شدند از عدم ارتباط در عمق قشر حزب اللهی سرچشمه می گیرد، چرا که در این قشر هرکسی از ته قلب به امام خامنه ای و راه ایشان که همان راه شهدا و امام است اعتقاد دارد، امام میگوید، هرکسی برایش عادی نیست و دوست ندارد نمی گوید، و هرکسی میخواهد رهبر و هرکسی بنا به نوع تعریف و اعتقادش نسبت به جایگاه ایشان، حتی آقا می نامندشان، و هیچ کدام هم مزد چابلوسی نمی گیرند.


بماند که نمونه های برخورد علنی امام در جلسه ها با سخنرانان که ضره ای چابلوسی کرده اند در ویدئوها در دسترس است و داستان امام نامیده شدن یک رهبر جدا از این حرف هاست.

نظرات 6 + ارسال نظر
حمید توکلی کرمانی چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 14:56

سلام بر تو حسین عزیز!

بنده توسعه ی پیشوند امام برای آقای خامنه ای را کار چاپلوسان می دانم، منظورم کسانی است که هدایت رسانه های بزرگ کشور نظیر صدا و سیما را به عهده دارند و نه مردم عادی!

منظور بنده از متن پیشین به هیچ وجه آن نبوده که هر کس به آقای خامنه ای می گوید امام، چاپلوس است!

اگر اشتباه منظورم را به عرض رسانده ام، عذر خواهی میکنم از تو دوست عزیز و سایر پیروان عزیز امام خامنه ای!

مطلع هستم که کم نیستند کسانی که نه تنها ایشان را امام می خوانند بلکه ایشان را امام می دانند و حاضرند برای ایشان و اجرای فرامینشان زندگی و جان خود را نیز فدا کنند.

اما بسیاری از مسئولین بلندپایه نظام صرفا از روی چاپلوسی ایشان را امام می خوانند اما امام نمی دانند، بیشتر انتقاد بنده به شخص آقای خامنه ای است که در مقابله با اینگونه الفاظ به چند توصیه و تذکر بسنده کرده و اقدام موثر دیگری نمی کنند.

بنده ایمان دارم که اگر ایشان عمیقا با چاپلوسی مخالف بودند، اقداماتشان قطعا بیشتر بوده و نهایتا اینگونه الفاظ را از بین می بردند، چراکه به اندازه کافی برای مقابله با چاپلوس پروری قدرت دارند.

بار دیگر از تو دوست عزیز عذرخواهی نموده و یادآوری میکنم که دوستداران واقعی آقای خامنه ای، مسیرشان از چاپلوسان جداست...

درود بر تو
پیروز و پایدار باشی!

ریا رنگ و مرز مشخصی ندارد
و کسی در مقام ایشان هم خود را اصلا در جایگاهی قرار نمیدهد که به فردی تهمت بزند و بگوید لطفا چابلوسی نفرمایید

اینکه بگویند هم کلا از این عبارت استفاده نشود هم غیرممکن است، چرا که در معرفت و محبت کسی نمی تواند محدودیت بگذارد

البته فکر نکنم شما هم مثال هایی داشته باشید که بتوانید ثابت کنید فلان فردها از روی چابلوسی میگویند و سودی می برد که اینهاست

به همین دلیل است یک فرض که اثبات نشده را هیچ موقه نمیتوان به همه تعمیم داد

مهم نیست جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 15:43

شما که سربازیت تمام شد باز دنبال چی میگردی از این خزعبلات میبافی

ما فکرمیکردیم بچه های همکلاسی و مجازی رو فقط واسه خدمتت فروختی به حراست. البته شایدم الان دنبال کارشناسی ارشدی.

حمید توکلی کرمانی جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 21:10

دوست عزیزم، "مهم نیست"
سلام و دورد بر تو

خدمت در ارتش چه ارتباطی با حراست دانشگاه ها دارد؟
تصور نمی کنم این تهمت ها موثر باشد آن هم در محیطی که اکثر مخاطبانش، حسین محمدی نصرآبادی را به خوبی شناخته و از محبت های فراوان او در طول سالها به همکلاسیهایش با خبرند.

حسین عزیز از معدود کسانی بوده و هست که در مسیر حل مشکلات همکلاسی ها به شدت خستگی ناپذیر است، خسته شدنش از این محبت ها باورکردنی نیست چه رسد به خیانتش!

علیرضا قهرمانی شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 02:24

به نظر من 2 چیز در جامعه ما بسیار دردناک هست که فکر میکنم در کمتر جوامعی این مسئله اینقدر پررنگ باشه.
یکی در تقابل قرار دادن عقاید( به نظر من هرکسی میتونه به یک شخص "اقا" ، "امام" و ... رو نسبت بده و هیچ مشکلی وجود نداره.اما به شرطی که انتظار نداشته باشه و بهتره بگم اجباری در کار نباشه که دیگران هم اون شخص رو در جایگاهی که خودش میبینه قبول داشته باشن! و به معنای واقعی تحمل نظر مخالف رو داشته باشند)
و دیگری نابرابر بودن فرصتها برای موافق و مخالف ( منظور از موافق و مخالف فقط مخالفت سیاسی نیست ، شما ممکن است حتی از رئیس اداره خودتون هم ناراضی باشید ولی نتونید اون رو آزادانه ابراز کنید )

دوست شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 21:59

سلام
داش حسین آقا ما دوست داریم
ما می شناسیمت، دلت رو هم می شناسیم، صافه صافه، بی ریا، بی شیله پیله
کارایی هم که تا حالا برای همه کرده، دور از چشم ما نیست، قدر می دونیم، این "مهم نیست" رو هم ببخش، عقلش نمی رسه بنده خدا
اصلا داداش ما به عشق تو به امامت می گیم امام! می دونی چرا؟ آخه پیش خودم می گم، این داش حسین اگه قرار بود چیزی بهش بماسه که وضعش بهتر از این حرفها بود، از هر لحاظ! پس حتما عشقی تو کاره! پس عشق است امام خامنه ای!

م.نقشه بردار دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 23:46

امام!!!

روحی فداه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد