KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خدایا بیکار بودی ما رو آفریدی؟

سلام خدا.

بهم یاد دادی که باید انسان بود. باید همدیگه رو درک کنیم. گفتی جواب خوبی خوبیه و بدی ، بدی. گفتی با همه مهربون باش تا کمکت کنم. گفتی برا کسی بد نخواه. گفتی دست ضعیفا و مشکل دارارو بگیر، گفتی دست هرکی که تونستی بگیر و کمکش کن. گفتی حق همدیگرو نخورین! .... خدایا خیلی چیزا گفتی..... اما نگفتی اگر دست یکی رو گرفتم از منجلاب و چاه بیرون کشیدم ، آمد بیرون و من رو پرت کرد ون تو ، چکار کنم! نگفتی مردمت بی وفا هستند! .... خدایا اینایی که به من گفتی رو به بقیه هم گفتی؟ باور کن شک دارم گفته باشی! خدایا نمیدونی اینجا چه جنگلیه! دلت خوشه نشستی اون بالا و میگی اگر آدم بدی باشین فلانتون میکنم! بابا پاشو بیا اینجا تا برات بگم انسان بودن اینجا چه مصیبت هایی به بار میراه! پاشو بیا تا نشونت بدم اگه به کسی محبت کردی چه به سرت میاد! ما حق همدیگرو نخواستیم! اینجا برا حق خودمونم باید التماس کنیم! .... یه توصیه! یه 4-5 دنگ ازون بهشتت رو بگو بکوبن ، بزن تنگه جهنم...

ادامه مطلب ...

اختیارات بسیار ولایت فقیه (۶)

آیا اختیارات بسیار زیاد و مطلق باعث فسادپذیری ولی‌فقیه نمی‌شود؟ و آیا نظارت بر ولی‌فقیه نباید متناسب با اختیاراتش، زیاد و جدی باشد؟

اصولا قدرت، زیاد یا کم آن، فساد آور است. اما مکانیزمهائی که نظام سیاسی اسلام برای کنترل آن پیشنهاد و اعمال می کند از مکانیزمهای همه مکاتب و نظامها کارآمدتر و بهتر است.  

 

رئیس‌جمهور آمریکا در آنجا هم رهبر است و اختیارات رهبران را دارد و هم رئیس قوه‌ مجریه است و هم معاون وی رئیس ‌مجلس سنا می‌باشد

ادامه مطلب ...

مامان خدا را دوست دارد ولی نمی دانم خدا هم مامان را دوست دارد ...؟

بابا آب داد

بابا نان داد

بابا فقط آب داد و نان داد، مامان عشق داد

بابا گول شیطان را خورد و شناسنامه اش چند بار پر شد. پر شد، خالی شد

خالی نشد.خط خورد. زن ها خط خوردند، مادر ها خط خوردند

دخترها زن شدند، زن ها مادر شدند و خط خوردند

و بابا چون حق دارد، آب می دهد. نان می دهد.

ادامه مطلب ...

فتنه‌های بزرگتری در راه است

گفتگو با حجت الاسلام علیرضا پناهیان:  

 شعارهایی مثل اینکه یاران امام را حذف می‌کنند، آثار امام را می‌خواهند حذف کنند یا اینکه ما باید خط امام را احیا کنیم. چه زمانی امام این‌گونه عمل می‌کرد و این‌ها تعابیر و زمزمه‌هایی است که نشان‌دهنده پیش‌درآمد فتنه‌های بزرگ بعدی است. این فتنه‌ها که پیش بیایند منحرف کردن افکار عمومی‌شان بیشتر از فتنه‌های گذشته است

ادامه مطلب ...

انتقاد محمدرضا لطفی از وضعیت هنری و سیاسی کشور

محمدرضا لطفی موزیسین نام آشنای ایرانی در آستانه برگزاری کنسرت گروه شیدا در شیراز در گفتگو با ایسنا درباره‌ی شنیده‌هایی مبنی بر حضور برخی خوانندگان در کشور گفت: مردم مصرف‌کننده‌اند، چه کسی از فیلم‌فارسی‌ها حمایت می‌کند؟ همین مردم هستند که آن‌ها را می‌بینند. یک زمانی خودجودش از یک افرادی برای حضور در کشور دعوت می‌کنیم که برای فرهنگ ما خوب است و این مشکلی را پیش نمی‌آورد اما در شرایط دیگری که برای این مردم خوب نیست با پول‌های گزاف، از خارج از کشور، افرادی را دعوت می‌کنند که این به ضرر مردم است و این درواقع فساد اداری شرایط موجود را نشان می‌دهد.

ادامه مطلب ...

زمان برگزاری امتحان طراحی الگوریتم ها

به اطلاع کلیه دانشجویانی که درس طراحی الگوریتم را در نیمسال 3882 اخذ نموده اند، می رساند:

امتحان پایان ترم درس طراحی الگوریتم با توجه به خاتمه نپذیرفتن مباحث درس، در تاریخ اعلام شده برگزار نخواهدشد. لازم به ذکر است تاریخ قطعی برگزاری امتحان، پس از پایان درس، متعاقباً اعلام می گردد.    

 

منبع

آیا می شود انتقاد از ولی فقیه کرد؟(۵)

با توجه به اینکه زمان خلافت حضرت علی(ع)، انتقاد از آن حضرت آزاد بود، آیا می‌توان از رهبری جمهوری اسلامی انتقاد کرد؟ چگونه؟ چرا در زمان حاضر هیچکس از تریبون‌های رسمی نمی‌تواند از رهبری انتقاد کند؟

پاسخ سؤال خود را از این گفته امام خمینی دریافت کنید که می فرمایند: " هرفردی از افراد ملت حق دارد در برابر سایرین، زمامدار مسلمین را استیضاح کند(یعنی توضیح بخواهد) واز او انتقاد نماید وا و باید جواب قانع کننده‌ای دهد و در غیر این صورت اگر به خلاف وظایف اسلامی خود عمل کرده باشد خود به خود از مقام زمامداری معزول است ". پس انتقاد هم در زمان حضرت علی(ع) آزاد بوده و هم به رهبری جمهوری اسلامی آزاد است.

اما دو نکته در اینجا باید مد نظر قرار گیرد:

ادامه مطلب ...

ولایت مطلقه فقیه چیست؟(۴)

منظور دقیق از ولایت مطلقه فقیه چیست؟ آیا محدوده این مطلق بودن بی‌نهایت است؟

ادامه مطلب ...

نسخه جدید مک مینی اپل راهی بازار شد

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این مدل باریک‌تر شده با سیستم عامل اسنولئوپارد کار کرده و دو برابر مدل‌های قدیمی کارآمدی گرافیکی داردبر اساس گزارش بیزنیس ویک، این رایانه 7.7 اینچ مربعی بدون مونیتور، کی‌بورد یا موس فروخته می‌شود و تنها 1.4 اینچ ضخامت دارد.

ادامه مطلب ...

جوابیه دادگستری کرمان درباره علت بازداشت علیرضا شیرازی

وبنا - به نقل از وبلاگ نیوز - به دنبال انتشار خبر بازداشت علیرضا شیرازی، مدیر سرویس دهنده بلاگفا در پایگاه اطلاع رسانی تابناک در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه، دادگستری استان کرمان جوابیه ای را ارسال کرده است که به همراه توضحات تابناک در ادامه می آید.

جوابیه دادگستری کرمان:

مدیر محترم سایت تابناک؛
باسلام

پیرو درج و انتشار خبری تحت عنوان «جزئیاتی از علت بازداشت و آزادی مدیر بلاگفا» در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری، مقتضی است جوابیه ذیل مطابق قانون جهت تنویر افکار عمومی واطلاع کاربران آن سایت در قسمت اخبار سایت قرار گیرد.

ادامه مطلب ...

پرنده

 

پرنده بر شانه های انسان نشست

انسان با تعجب رو به پرنده کرد و گفت

 من درخت نیستم


ادامه مطلب ...

آرزو می کنیییییم

شب آرزو هاست ... آرزو می کنم آرزوی هیچ کدومتون برآورده نشه !

هدیه به تمام دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر

+پی‌نوشت:‌ یاداوری: فقط ۴ روز دیگر باقی است!!


هدیه من به تمام همکلاسی های خواجه نصیری

25 مگابایت فضای رایگان جهت راه اندازی وبسایت
با تمام امکانات


از امروز تا پایان خرداد ماه می توانید با مراجعه به این آدرس با عضویت و ارسال اسکن دو روی کارت دانشجویی خود از ۲۵ مگابایت فضای رایگان با ترافیک نامحدود برای راه اندازی وب سایت شخصی خود استفاده کنید.


اعضای وبلاگ گروهی همکلاسی که از شهریور سال ۸۸ تا کنون عضو همکلاسی شده اند و اسکن کارت خود را ارسال کرده اند نیاز به ارسال مجدد کارت ندارند.



ادامه مطلب ...

رای 12 فروردین ماه 1358 به قانون اساسىآگاهانه بوده یا نبوده؟(۴)

مردمى که در 12 فروردین ماه 1358 به قانون اساسى رأى دادند، رأى آن ها آگاهانه و عالمانه نبود بلکه در اثر احساسات مذهبى و یا تقلید از اشخاص مذهبى به قانون اساسى رأى مثبت دادند; بنا بر این آن رأى ها و انتخابات اعتبار کافى نداشته و داراى اثر و حجیت نمى باشد.  

ادامه مطلب ...

بهشت جام جهانی

نسخه نخست این نرم افزار در خرداد سال 1385 برای رقابت‌های جام جهانی 2006 آلمان ساخته شد و در دسترس همگان قرار گرفت.
هم اکنون نسخه‌ی تازه این نرم افزار با امکاناتی بیش‌تر از پیش، ویژه‌ی رقابت‌های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی برای دریافت در دسترس است.

با بهشت جام جهانی از جام جهانی لذت می‌برید...!

اطلاعات زیر در این نرم افزار قابل مشاهده است:

نتیجه نهایی و نیمه اول (بعد از به رسیدن یک گل هم تغییر می‌کند)
آمار: درصد مالکیت، تعداد: «شوت‌ها، شوت‌های داخل و ....

ادامه مطلب ...

ولی فقیه قبل از امام خمینی چه شخصی بودند ؟(۳)

به طور کلی در هر زمان در هر منطقه ای حکومت اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه بالفعل نباشد مسلمانان ساکن در آن مناطق تحت ولایت " مراجع " خود می باشند، که هم در زمینه مسائل فردی – عبادی از او تبعیت می نمایند هم در مسائل سیاسی – اجتماعی. بنابر این قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مراجعی مانند امام خمینی، آیه الله مرعشی، آیه الله گلپایگانی، آیه الله دستغیب، آیه الله خوئی، آیه الله صدوقی، آیه الله حکیم،آیه الله بروجردی و ... هرکدام بر مقلدین خود ولایت داشته اند.     پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام کسانی که در قلمرو ایران زندگی می کنند در مسائل سیاسی – اجتماعی تحت حاکمیت " ولی فقیه " [ امام خمینی و آیه الله خامنه ای] قرار گرفتند، اما در مسائل فردی – عبادی از مرجع تقلید خود تبعیت می کنند.     اما در خارج از ایران، امروزه اگر جمعیت ساکن در منطقه ای مایل باشند خود را تحت حاکمیت ولی فقیه مستقر در ایران بگذارند و از سیاستهای اعلامی او تبعیت کنند و او نیز بپذیرد، درمسائل سیاسی – اجتماعی تحت حاکمیت " ولی فقیه " [ آیه الله خامنه ای] قرار می گیرند، اما در مسائل فردی – عبادی از مراجع تقلید خود تبعیت خواهند کرد، 

ادامه مطلب ...

ضربان قلب کلید جدید باز کردن محصولات اپل

بر اساس طرح‌های افشا شده از سوی اپل، ضربان قلب بزودی می‌تواند برای باز کردن قفل تلفن‌های همراه مانند آیفون و سایر دستگاه‌های الکترونیکی مورد استفاده قرار بگیرد.

ادامه مطلب ...

به پایگاه حوزه علمیه دانشجویان نصیر خوش آمدید

زین پس با تلاش های فراوان مسئولان بی ربط (!) این وبلاگ دانشجویی پایگاهی برای تقویت پایه ی درس دین و زندگی و برای آشنایی هر چه بهتر با تفکرات دینی مختص نظام جمهوری (!) اسلامی ایران، آشنایی با امامت ورژن 2010، آشنایی با طرح شلوغ کاری در نظردونی (!) برای پیچاندن خس و خاشاک جهت تابلو نشدن قیافه در صورت سوسک شدن،دعوت برای بالا بردن ناآگاهی (!) های سیاسی و.... به " خواجه پنیر کپک زده متمایل به سبز لجنی(!)" تغییر یافت...

ولی‌فقیه نایب امام زمان(عج) است؟(۱)

 آیا ولی‌فقیه الزاماً باید با امام زمان(عج) در ارتباط باشد؟ پس چگونه ادعا می‌شود که ولی‌فقیه نایب امام زمان(عج) است؟

ادامه مطلب ...

گوش به زنگ باشید !

برگزاری ترم تابستانی در دانشگاه های فردوسی مشهد - کاشان - و صنعتی اصفهان بصورت الکترونیکی

اطلاعیه دانشگاه صنعتی اصفهان

اطلاعیه دانشگاه کاشان

اطلاعیه دانشگاه فردوسی مشهد


آنچه دکتر احمدی نژاد گفت و ناسزا شنید . . .

از یک سو، مخالفان دولت، طبیعتا او را متهم به بی صداقتی می کنند و مدعی اند که احمدی نژاد این سخنان را در راستای سیاست پوپولیستی اش مطرح کرده تا بر میزان محبوبیتش بیفزاید و مسوولیت ناشی از برخی برخوردهای انتظامی با زنان و جوانان را از دوش خود ساقط نماید.
از طرف دیگر، اصولگرایان نیز بر او هجوم آورده اند که چرا این چنین در برابر بدحجابی و مفاسد اجتماعی و ... منفعل عمل کرده ای و چرا قانون حجاب و عفاف را اجرا نمی کنی و مخلص کلام وا اسلاما و وا انقلابا !


ادامه مطلب ...

در ۶۰ ثانیه (۶) تحلیل خبرها

    

در ۶۰ ثانیه : تحلیل خبرها 

 

 

عناوین خبرها :   

  

۱- گشت نسبت یک لطیفه است ! 

۲- کتابخانه ای در غسالخانه قدیمی شهر ! 

     

  

ادامه مطلب ...

اوباش سالاری - Thugocracy

اوباش(Obash):(جمع مکسر وبش)

کسی که کت و شلوار را با پوتین نظامی می پوشد.

نوعی موجود بویناک و گازدار که در اثر برخورد با آن درد شدید در بدن ایجاد می شود.


حکومت اوباشان: حکومتی که مجرمان قبلی را به عنوان مسوولان فعلی سرکار می آورد تا مسوولان قبلی را به عنوان مجرمان فعلی دستگیر کند.


اوباش سالاری: استفاده از اوباش، بدون در نظر گرفتن اصول ایمنی.


__________
پیش نگارش:
حکومت پهلوی شعبان نامی داشت که با دار و دسته اش، شیشه می شکستند، کوچه می بستند، آخوند کتک می زدند، یقه پاره می کردند ، زنجیر می کشیدند و جلوی نوامیس مردم را می گرفتند.

البته وجود شیئی منتسب ‌به سیبیل، مانع از سر زدن برخی ‌اعمال از آنان می‌شد.

ادامه مطلب ...

پسرخاله شدن یک خبرگزاری با قالیباف

    

پسرخاله شدن یک خبرگزاری با قالیباف    

   

    

    

در ادامه مطلب 

   

 

ادامه مطلب ...

لطفا شیرینیه لطیفه هایتان را کم کنید ...

لطفا شیرینیه لطیفه هایتان را کم کنید دل را میزند


ادامه مطلب ...

قصه اینست که از نغمه ی داودی اصحاب شرف می‌ترسند



پرده‌ی نقال دیشب رنگ و رویی تازه داشت                                      


                                         جای تمثال تهمتن نقشی از چنگیز بود ...


         

ژن عامل بیحجابی

یک زوج دانشجوی ایرانی موفق شدند برای نخستین بار در تاریخ بشریت، ژن عامل
بیحجابی را کشف کنند. الهام غلامحسینی دانشجوی دانشگاه جامعة الزهرا
با کمک همسرش، رجب فاطمی که او نیز دانشجوست و در دانشگاه امام صادق
تحصیل میکند، موفق به این کشف بزرگ شدهاند.

فحش

مثل غنچه بود آن روز
/ غنچه ای که روییده
/ در هوای . . . ماه
/ بر درخت خشکیده
/
...مثل آب بود آن روز/ آب چشمه ای شیرین/ چشمه ای که می بیند / مرد تشنه ای غمگین/گرچه در . . . بود/ چون بهار بود آن روز/ سرزمین ما ایران/ لاله زار بود آن روز
/
روز خنده ما بود
/ روز گریه دشمن
/ روز خوب پیروزی
/ . . . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انسانیت تفکیک ناپذیر.....

اقلیت های قومی!

شاید این کلمه را شنیده باشید اقلیت این کلمه نمایانگر کم بودن قسمتی از یک جمعیت آماری است و در مقایسه با قسمت دیگر جامعه آماری که اکثریت نام دارد به کار میرود اما هنگامی که کلمه اقلیت برای بخشی از جامعه انسانی صرفا به دلیل متمایز بودن فرهنگ زبان ویا حتی رنگ به کار میرود چیزی از ارزش انسانی آن قوم نمی کاهد شاید اگر کمی دقت کنیم در کشور خود اقلیت های قومی زیادی می بینیم ترک لر بلوچ کرد و... اما آیا نسبت به هویت انسانی آنها محترامانه برخورد میکنیم ؟

جوک ها و به اصطلاح لطیفه هایی که هر روزه نقل کلام من و توست نشانه چیست ؟

این معضلات ریشه در تاریخ دارد تا آنجا که آه از نهاد شاعر بزرگ شهریار بر آمده و در اعتراض به این توهین ها چنین می گویید....

 

ادامه مطلب ...

آموزش جن گیری

 آموزش جن گیری

 

این بار برخلاف همیشه که طنز می نوشتم خواستم راجع به ماوراءالطبیعه براتون بنویسم.

به اخطار توجه کنید 

 

این کار بسیار خطرناک است پس اگر ترسو هستید یا ناراحتی اعصاب دارید هرگز به آن عمل نکنید

این کار از دو روش انجام پذیر است :

ادامه مطلب ...

امتحان جزوه مطالب درسی دریافت سوال امتحانی

باتوجه به اینکه برخی از دانشجویان در همکلاسی عضو نیستند .

http://www.aftab.ir/lifestyle/images/5f6a4402be7ae969b7bdc1b31edc3644.jpg





در طول امتحانات همگی دوستان میتوانند سوالات درسی خود را در بخش نظرات این پست

بیان کنند تا در تعامل با یکدیگر پاسخ های خود را بیابند.


همچنین میتوانید برای دریافت جزوه و نمونه سوال به آدرس: Jozavat.KTNoosi.Com

تاریخ اسلام

سلام دوستان

کسی می دونه تاریخ اسلام رو تا کجا باید بخونیم؟ 

حذفیاتش کدوم قسمت هاست؟  

تستیه؟ تشریحیه؟ یا تستی تشریحیه؟

...و خلاصه هرچی می دونین. مثلا اگه مثل بقیه ی دروس استاد کاملی، آیات امتیازی و... داره ما رو در جریان بذارید.   

با سپاس 

توضیح: علت اینکه این پست رو تو همکلاسی گذاشتم اینه که بچه ها توی سایت دانشگاه پرسیده بودن و کسی جواب نداده بود. گفتم شاید همکلاسی بازدیدکننده های بیشتری داشته باشه.

من ایرانی هستم! لطفا به من خدمات بدهید!

بروزرسانی شد! چند وقت پیش ، من رو از سایت ODesk پرت کردن بیرون! یعنی نه اجازه ثبت نام مجدد دادن و نه اجازه ورود به حسابم. وقتی پیگیر شدم ، مسئوله پشتیبانیشون با نگرانی جالب توجهی مشکل عدم امکان ورود من به حسابم رو پیگیری میکرد. انگار اونجا نشسته بود تا فقط به مشکل من رسیدگی کنه! بعد از یکی دو ساعت پیگیری و مذاکره و ..... یهو گفت :" آقای رشیدی عزیز ، متأسفانه ما متوجه شدیم شما از ایران هستید و ما به دلیل ممنوعیت های قانونی نمیتونیم به شما اجازه ورود بدیم. و از این بابت متأسفیم."


امروز داشتم با یک شرکت صحبت میکردم تا بتونیم یک سرویس جدیدی رو توی کشور ارائه بدیم. برای مجله علمی کائسنا. بعد از دقیقا 2 ساعت و 15 دقیقه مذاکره ، کلی هزار دلار تخفیف گرفتیم، همه چیز قطعی شد و ... . اما آخرای بحث با خودم گفتم بذار یه سوالی هم درباره ایرن بپرسم. و این جواب رو به من دادند: " آقای رشیدی ، متأسفانه ما اجازه نداریم به کشور شما سرویس ارائه بدیم. خدانگهدار"

ادامه مطلب ...

زیاد مغرور نباش

انسان ها  به شیوه ی هندیان بر سطح زمین راه  می روند با یک سبد در جلو ویک سبد در پشت.
در سبد جلو ,صفات نیک خود را می  گذاریم .در سبد پشتی ,عیبهای خود را نگه می داریم .

به همین دلیل در طول روزهای زندگی خود ,چشمان خود را بر صفات نیک خود می دوزیم وفشارها را درسینه مان  حبس می کنیم .

در همین زمان بی رحمانه , در پشت سر همسفرمان که پیش روی ما حرکت می کند , تمامی عیوب او را می بینیم . 

بدین گونه است که در باره ی خود بهتر از او داوری می کنیم , بی آنکه بدانیم کسی که پشت سر ما راه می رود به ما با همین شیوه می اندیشد.

پائولو کوئیلو

مهم: برای حفظ جان و مال مردم راهپیمایی برگزار نخواهد شد

 



فردا،                                        

          راهپیمایی برگزار نخواهد شد ...





ادامه مطلب ...

اصل ۲۷ قانون اساسی

اصل ۲۷ قانون اساسی: تشکیل اجتماعات و راه‏پیمایی‏ها، بدون حمل سلاح، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است.‏‏

و این رسم دولتی نامشروع است که جز به موافقان خود مجوز راهپیمایی نمی دهد

ادامه مطلب ...

کار واقعا دست کاردان است خیالت تخت(خواب فنری) !

اگه تونستن یه برنامه امتحان رو مثل بچه آدم رو سایت بزارن !!

همین الآن متوجه شدم که برنامه امتحاناتی که تو سایت محتواست ( که اول دوتا فایل ۲۰ مگی بود که بعدا دوستان آموزش متوجه شدن یه فرمتی به نام پی دی اف وجود داره و تونستن به وسیله اون حجم فایل رو به ۷-۸ مگابایت تقلیل بدن ) یک روز از امتحانات رو نداره و بعضی همکلاسی ها رو دچار سر در گمی کرده (اون قسمت از برنامه رو از اینجا ببینین )


پ.ن: از اونجایی که مسئولین قبل از سایت محتوا همکلاسی رو چک میکنن اگه اون فایل تا ۵ دقیقه دیگه درست شد نگید این بنده خدا خله الکی پست بیخود می زنه

توبه

مردی از اهل حبشه نزد رسول خدا آمد و گفت:یا رسول الله! گناهان من بسیار است.آیا در توبه به

روی من نیز باز است؟..

ادامه مطلب ...

ستاد روحیه دهی قبل از امتحانات نصیر تقدیم میکند

اگه میخواید برای چند دقیقه ای هم که شده از فکر و ذکر امتحانات بیرون بیاید . بهتون توصیه می کنم این کلیپ رو حتما ببینید .

لینک دانلود

برای مشاهده کلیپ به صورت آنلاین به ادامه مطلب برید !

ادامه مطلب ...

انقد قطعنامه بدین تا قطعنامه دونتون پاره شه

احمدی‌نژاد در واکنش به تصویب قطعنامه جدید علیه ایران گفت:   +

« این قطعنامه‌ها برای ملت ایران پشیزی نمی‌ارزد!(١)

به یکی از آنها پیغام دادم که این قطعنامه‌ها‌یی که شما صادر می‌کنید مثل دستمال مصرف شده‌ای است که باید در زباله‌دان انداخته شود. »(٢)

(١) محمود این بار راست گفت! قطعا نمی خواستند قطعنامه برای مردم بی ارزد؛

     طبیعیش این است که به ضرر مردم‌ باشد!

(٢) نامبرده هنوز بابت‌پذیرایی از هیات‌همراه ۳۰۰ نفره‌ی‌رئیس‌جمهور برزیل در شوک بود!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

از طرفی منوچهر متکی، -معروف به منوچهر- گفته است:

«ما در صفحه شطرنج حرکت‌مان را مبتنی بر همکاری و اعتمادسازی انجام داده بودیم و آن بیانیه تهران بود.»(٣)

(٣) منوچ ِ فوق الذکر،توضیح نداد که چرا هر وقت باتوم و گاز فلفلشان تمام می شود، از رینگ بوکس به سراغ صفحه ی شطرنج می روند!