KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تست سرعت اینترنت و مقایسه با استاندارد

این لینک رو کلیک کنید و مراحل زیر را انجام دهید تا سرعت اینترنت رو بهتون بگه و با انواع اینترنت مقایسه کنه.  

 

 1- step1 

2- step2 

3- show resaults

 

http://www.speedtest.ir/

روش‌هایی ساده برای افزایش عمر CD هایمان؟!

امروزه CD و DVD ها تبدیل،به پرکاربردترین وسایل ذخیره‌سازی اطلاعات شده‌اند و حتی با وجود تکنولوژی‌های جدید در زمینه ذخیره‌سازی اطلاعات، تا به تاریخ پیوستن CD زمان زیادی وجود دارد.

ادامه مطلب ...

جلسه چهارم کلاس تمرین ریاضی ۱

بسمه تعالی


با سلام و عرض خسته نباشید به شما دوستان و همکلاسی های عزیز ؛


بدینوسیله به استحضار میرساند، جلسه ی چهارم کلاس تمرین و یادگیری درس ریاضی یک روز پنجشنبه ۸۸/۱۱/۱ ساعت ۱/۵ تا ۵/۵ عصر در دانشکده ی هوافضا کلاس 110 برگزار میگردد.


خواهشمند است دانشجویان عزیز، قبل از حضور در کلاس مروری بر مبحث انتگرال و سری داشته باشند.


»» فقط کسانی که قبلا ثبت نام انجام داده اند میتوانند در کلاس شرکت کنند.

ادامه مطلب ...

معادلات

سلام  

نمره های معادلات اومد ... 

حضرت موسی و دختران حضرت شعیب (علیهما السلام)

از سه آیه زیر (قسمتی از داستان برخورد حضرت موسی و دختران حضرت شعیب علیهما السلام) پیام‌های جالبی در موارد مختلف مخصوصا در مورد روابط زن و مرد و نحوه رفتار و کار کردن زنان در بیرون از خانه برداشت می‌شود که شاید کمتر شنیده باشیم:

ادامه مطلب ...

۲۴ ساعت از هشتمین روز

دوستان می خوام در نقش شیطون ظاهر شم و گولتون بزنم.

براتون چهار قسمت اول فصل ۸ این سریال رو که دیشب و پریشب برای اولین بار پخش شد می گذارم.

(دوستان می دونن من به کپی رایت اعتقاد قوی دارم :دال)

ادامه مطلب ...

تغییر امتحان پایانترم درس نقشه کشی صنعتی 1

قابل توجه دانشجویان رشته صنایع:

امتحان پایانترم درس  نقشه کشی صنعتی 1 در تاریخ 10/11/88 ساعت

8/30در دانشکده هوافضا برگزار می شود .

http://217.146.209.209/course/view.php?id=116


یه انیمشن قدیمی که منو یاد خودمون میندازه!


لینک این کلیپ انیمشنی رو چند سال پیش به ایمیلم زده بودن!

یاد خودمون می افتم توی دانشکده ها! البته غلو شدش هست هاااا!!

شباهتش بیشتر به اینه که نمیشه گفت بیشتر مقصر اون دانشگاهیه که مارو کرد victim یا خود victim ها! !!

گذاشتم که بخندیم وسط امتحانی!! شاد و موفق باشید!


"لینک برای تماشای مستقیم"


قلقلک رئال در کلاس حرفه و فن

      قلقلک رئال در کلاس حرفه و فن


سال سوم راهنمایی ٬ زنگ درس حرفه و فن بود!

آن روز ٬خانم معلم چند دقیقه ای دیر کرده بود و ما منتظر آمدن او بودیم.

مبصری داشتیم که خودش آخر همه ی شیطنت ها بود‌ !

یکی از بچه ها به نام «نجمه» از مبصر اجازه گرفت که برود بیرون.

همین که « نجمه » پایش را از کلاس گذاشت بیرون

٬ مبصر با چندتا از شاگردهای ردیف جلو ٬ برایش نقشه ای طرح کردند.

می خواستند کمی سر به سرش بگذارند! « نجمه » دختری نسبتاْ

بلند قامت و درشت اندام بود. با کفشهای بدون پاشنه و مانتوی

مشکی بلند و گشاد و مقنعه مشکی و شلوار مشکی.

خیلی سعی می کرد همیشه مثل خانم معلم لباس بپوشد!

ادامه مطلب ...

این جوجو کجا رو نیگا می کنه! (پرسپولیس۲)

به نظر شما این جوجه ئه داره به کجا نیگا می کنه!


                   

ادامه مطلب ...

ایلرنینگ!!

الکترونیکی، تحصیل برتر

Electronic education is greatest

التعلیم الإلکترونی هو أعظم

電子教育是最大的

Elektronického vzdělávání je největší

Elektronische onderwijs is het grootst

Electronic Education est le plus grand

Ηλεκτρονική εκπαίδευση είναι μεγαλύτερη

Elektronische Bildung am größten ist

इलेक्ट्रॉनिक शिक्षा सबसे बड़ी है

Educazione elettronica è più grande

電子教育の偉大さ

Электронное образование является наибольшей

بیانیه انجمن بازیگران خانه تئاتر

پنج شنبه ی هفته ی گذشته بود ٬ یا چهار شنبه درست خاطرم نیست.

تلویزیون رو  که روشن کردم٬آقای احمدی نژاد با بیاناتی پیرامون

موضوع "فرهنگ" و تعاریفی از فرهنگ بحثشون رو در شبکه ی

استانی سیمای خوزستان آغاز کرده بودند.

------------------------------------------------------------------

من نمی دونم کنترل کردن ایمیل ها و پیامک ها مهمتر هست یا برطرف کردن آلودگی هوای این روزهای شهر اهواز که بعداً به تهران هم می رسه ؟ آخر چه بگوییم ؟،حتماً باید اشعه برود توی چشم آدم ؟ خانم چیز ، که وزیر بهداشت هستند اصلاً از چیزی خبر ندارند...میگن پارازیت چی ؟ کی من ؟ ؟ کی اون ؟ مثل اون قضیه آنفولانزای خوکی که زدن زیرش گفتند باید تجدید نظر کنیم... حالا پارازیت رو گفتن ضرر نداره ... ۵ سال دیگر که هممون سرطان گرفتیم افتادیم گوشه ی بیمارستانای تحت سرپرستی این ها ، اون وقت هزینه وزارتخونشون میره بالا ....

ادامه مطلب ...

پرسپولیس

هیچ دقت کردی،

در وجود انسان رنگ و بویی از آبی و زرد نیست
شاید خدا هم پرسپولیسی‌ست!


ــــــــــــــــــــــ


پیرو پست آقای عرفان پرویزی در مورد مشکلات دانشجویان الکترونیکی

پیرو صحبت هایی که با آقای پرویزی داشتیم 

و پست ایشان 

لازم میدونم یک تاریخچه مختصری از فعالیت های دانشجویان مجازی در سال 87 و 86 به اطلاع دوستان برسانم 

البته قبل از آن از دوستان خوب 86 عذر خواهی می کنم که در حضور آن ها و دوستانی که کاملا در متن این وقایع بودند این پست را زدم 

و عذر خواهی می کنم اگر جایی کسوری در نوشتن از اینجانب رخ داده

ادامه مطلب ...

دل خروشان (۱)

* پرسید : به خاطر کی زنده هستی؟ با اینکه دوست داشتم با تمام وجود داد بزنم به خاطر تو... گفتم به خاطر هیچ کس پرسید : پس به خاطر چی زنده هستی؟ با اینکه دلم می خواست داد بزنم به خاطر دل تو... گفتم بخاطر هیچ چیز پرسیدم : تو بخاطر چی زنده هستی؟ در حالیکه اشک توی چشماش جمع شده بود گفت:بخاطر کسی که بخاطر هیچ چیز زندست.


* دختره از پسره پرسید من خوشگلم؟ گفت نه. گفت دوستم داری؟ گفت نوچ؟ گفت: اگه بمیرم برام گریه میکنی؟ گفت اصلا؟دختره چشماش پر از اشک شد. هیچی نگفت. پسره بغلش کرد گفت: تو خوشگل نیستی زیبا ترین هستی.تو رو دوست ندارم چون عاشقتم. اگه تو بمیری برات گریه نمیکنم چون من هم می میرم.

خودمونی نوشت همکلاسی!‌


یک گپ خودمونی با نویسندگان و مدیران وبلاگ همکلاسی

+

پی نوشت

ادامه مطلب ...

دانشگاه الکترونیکی؛ تحول الکترونیکی در آموزش عالی

کنفرانس و نمایشگاه «دانشگاه الکترونیکی» با شعار «دانشگاه الکترونیکی؛ تحول الکترونیکی در آموزش عالی» با حمایت نهاد ریاست جمهوری و برخی از وزارتخانه ها، دانشگاههاو سازمانها و به همت مرکز همایش های طاپکو با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 و 6 اسفند ماه سالجاری در مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش واقع در تهران خیابان حجاب برگزار خواهد شد.


http://www.euc.ir/

مناظره های قبل از طوفان

یا همان ارامش(!)قبل از طوفان . 

برای ما همان تماشای سیل در بنگلادش و اعلام وضعیت دمای استان ها.ما را چه به وی‍‍‍‍‍‍ژه ی خبری؟اخبار شنیدنی هر چه باشد که بحمدلله بیست و سی میگوید.بیشتر میخواهید؟[قبلا ها اخبار های یک دقیقه ای میان برنامه هم بود که به تعداد ده به قوه ی هشت تا در روز پخش میشد]حرف هایی که تا قبل گفتنش در تاکسی ها و محیط های رو باز و روبسته عیب بود ؛قدرتی خدا نخبگان سیاسی همه را یکجا در مناظره ها گفتند.این همانی نبود که ملت منزوی ما میخواست .دراز مدتی بودکه  خبری از روح جمعی پذیرای انتقاد های کلامی آن هم به شکل پخش زنده نبود-زمینه ی مناظره وجود نداشت.حالا ما هر وقت مناظره (!)میشویم مو به تنمان راست میشود.

ستاد روحیه دهی بچه های خواجه نصیر اینا و حتی اونا !!

سلام علیکم


دیدم دارید شدید درس می خونید، گفتم یکم لبخند هم بزنید تا انرژی بگیرید.

این پست ها برای سال های قبله، ولی از قصد تکراری میذارم تا دوستان 88 ی با این همه انرژی الگوی ساده بگیرند از چگونگی پست روحیه دهنده زدن


ستاد روحیه دهی به دانشجویان خواجه نصیر اینا !!!


ستاد روحیه دهی به دانشجویان خواجه نصیر اینا (شماره ۶ )!!


ستاد روحیه دهی به دانشجویان خواجه نصیر اینا (شماره ۵ )!!

الهی و انشاءالله امتحانات رو خوب بدهید و معدل تون 19.25 بشه!

دختربچه و معلم


دختر کوچکى با معلمش درباره نهنگ‌ها بحث مى‌کرد.

معلم گفت: از نظر فیزیکى غیرممکن است که نهنگ بتواند یک آدم را ببلعد، زیرا با وجود این که پستاندار عظیم‌الجثه‌اى است، امّا حلق بسیار کوچکى دارد.
دختر کوچک پرسید: پس چه طور حضرت یونس به وسیله یک نهنگ بلعیده شد؟
معلم که عصبانى شده بود تکرار کرد که نهنگ نمى‌تواند آدم را ببلعد. این از نظر فیزیکى غیرممکن است.
دختر کوچک گفت: وقتى به بهشت رفتم از حضرت یونس مى‌پرسم.
معلم گفت: اگر حضرت یونس به جهنم رفته بود چى؟
دختر کوچک گفت: اونوقت شما ازش بپرسید.


زمان برگزاری امتحان آمار و احتمال مهندسی

دوستان عزیزی که این ترم درس آمار و احتمال مهندسی دارند بدانند که:
 

پیرو رایزنی های صورت گرفته در مورد نبود زمان کافی جهت آمادگی در آزمون آمار و احتمالات مهندسی، نتیجه بشرح زیر اعلام می گردد:

آزمون آمار و احتمال مهندسی که در تاریخ 88/11/6 برگزار می گردد مربوط به بخش آمار کتاب می باشد. به عبارت دیگر آزمونی که در این تاریخ برگزار میگردد تنها از 4 فصل اول کتاب آمار و احتمال در مهندسی و علوم (بخش آمار) خواهد بود. آزمون مربوط به بخش احتمال کتاب در تاریخ 88/11/10 راس ساعت 12 در دانشکده علوم برگزار می گردد.

بدیهی است که غیبت در هریک از آزمون های فوق الذکر مشمول قوانین آموزشی خواهد بود
 

جهت حصول اطمینان از این خبر اینجا کلیک کنید.

خصوصیات دانشجویان کشورها

امان از دست این دانشجویان ایرونی

ادامه مطلب ...

رفیق شاپرک ها


یک عزیزی می گفت  ، هر چه را می خواهی ببخش !

اگر لبخند می خواهی ، لبخند  بزن ؛

بعد ها فهمیدم که هر چیز یا کسی که به گونه ای نامرعی یا مرعی ما را ناراحت می کند به ما وصل میشود؛ و این اتصال باعث ادامه تنفر می شود .


اختلال در دسترسی به سایت دانشگاه

دوستان اخیراً دسترسی به سایت دانشگاه ( محتوا ) با مشکل مواجه شده. گویا جناب دامنه دچار سردرگمی مبرم و مبهمی شدند و مغزشون کشش نداره!


لذا از آدرس آی پی سایت استفاده کنید:


http://217.146.209.209

مصاحبه با وحید یامین پور مجری « برنامه رو به فردا »

کیستی ما
تفکر، فرهنگ، هنر ... نوشته های وحید یامین پور

نه سخنگوی رئیس‌جمهورم
و نه در ستادی سبز شده‌ام

تیم مشاور نداریم ولی شخصا به عنوان مسئول برنامه ، مشورت های زیادی
با اساتید دانشگاه و حتی مهمان ها دارم. با آن ها قبل از برنامه گپ می زنم،
سوالات را می فرستم و حتی با نظرات آنها سوالات را تغییر می دهم.پیشنهاد

مهمان ها با خود من است، هر چند نام های جدیدی هم پیشنهاد می شود.

بعضی می گویند سردبیر رجانیوس هستم.ولی من سردبیر هیچ سایتی نیستم.
وبلاگی به نام کیستی ما دارم که نظرات و مقالاتم را قبل از اینکه در جایی
نشر دهم،آنجا وارد می کنم.سایت ها و روزنامه ها بدون اطلاع و اجازه من
آنها را پخش می کنند.

ادامه مطلب ...

ما یا دوره میکنیم ؛ یا پر میکنیم ، تاریخ پر دردمان را !


خوش به حال سفال که کوزه‌اش به آب می‌رسد!

و گلدانش به گل ، هرگز به این نمی‌اندیشد ؛

( مطمئنم ، چون هیچ یک اینقدر بیکار نیستید )

 می بینید تمام بلور ها با رفتن چگونه در بیهودگی خود قیمتی شده ا ند!

رفته بودم ، و با چرک نویسی از دل بازگشتم که مدام  دروغ بگویم برایتان .


پ.ن: چند ترکیب از مهری زمانی ؛ شاعر معاصر .



ذهن درگیر

در ادامه مطلب شبه جمله ای میبینید. خودم همیشه بهش فکر میکنم خیلی چیزا هست که میشه تو ادامه این شبه جمله نوشت دوست دارم ببینم چی به ذهن شما میرسه.


پ.ن:این پست هیچ منظور سیاسی رو دنبال نمیکنه.

ادامه مطلب ...

زمان امتحان ترم نقش کشی‌ صنعتی ۱

زمان امتحان ترم نقش کشی‌ صنعتی ۱،  ۱۰ بهمن ۱۳۸۸ تغییر یافت(لطفا اطلاع رسانی کنید)

آی تی کاتور این هفته!

تصویر در ادامه مطلب! فقط میشه افسوس خورد!


شما دلیلی برا موندن میبینی؟!

ادامه مطلب ...

جلسه سوم کلاس تمرین ریاضی ۱

بسمه تعالی


با سلام و عرض خسته نباشید به شما دوستان و همکلاسی های عزیز ؛


بدینوسیله به استحضار میرساند، جلسه ی سوم کلاس تمرین و یادگیری درس ریاضی یک روز شنبه ۸۸/۱۰/۲۵ ساعت ۳ تا ۵/۵ عصر در دانشکده ی برق برگزار میگردد.


خواهشمند است دانشجویان عزیز، قبل از حضور در کلاس مروری بر مبحث انتگرال داشته باشند.

ادامه مطلب ...

ما را عادت است هر از گاهی تشری به اینجا بزنیم حتی برای سرگرمی

گویند روزی دانشجوی الاف یا علافی به سرش زد وبلاگی راه بیاندازد روی همه وبلاگ های قبلی ، به لطف و مرحمت یا مرهمت محققان بلاد کفر  و دانش در یک لحمه وبلاگی را به راه انداخت ، شتابان هرچه لازم بود یا لازم نبود را محیا کرد و در وبلاگ خود چپاند ،  دست دوست آشنا را گرفت به آنجا آورد و گفت   بهشت موعود همین جاست ! بچرید!!
 همی فکر کردندی که چه بنویسد در این وبلاگ لیکن هرچه بیشتر در این عرصه تفکر می کرد کمتر نتیجه حاصل می شد. ولی می نوشتند .. ( این سیکل ادامه داره )
گویا همچنان در بحر یا بهر موضوعات وبلاگ غوطه ور اند ولی باز می نویسند ..
{ نگاهی اجمالی به آرشیو همکلاسی و محتوای آن این واقعیت را نقض میکند ( ولی کاش قصد و قرض همکلاسی همانی بود که نوشتم و همینی بود که الان هست ) }

خدایا!!!!!!!!!!!!!

به نام خدا که هر چه دارم از اوست

در سیاهی شب قدم می زدم، چه زیباست، سیاه یک دست بدون ذره ای تضاد رنگی. خودم را خوب پیدا کردم. احساس کردم نیازمند سخن گفتن با کسی هستم، پس رو به آسمان فریاد زدم:

خدایا دلی پر اندوه دارم، خدایا آشفته ام، هراسانم، راه کاروان را گم کرده ام.

خدایا هراسانم که راه را پیدا نکنم، از مهربانیت خجالت می کشم، خجالت می کشم از تو چرا که شاگرد خوبی نبودم، درسم دادی ولی درسم را فراموش کردم.

خدایا خجلم از اینکه دوباره راه را از تو پرسم.

خدایا راه را نمی خواهم چون پیدایش می کنم، هر طور شده پیدایش می کنم می خواهم از این پس شاگرد خوبی باشم.

خدایا دستانم را بگیر، دیگر توان تنهایی را ندارم، خدایا تنها از تو یک خواسته دارم .....


خدایا رهایم نکن

آمین

فرمانده ناجا: اس.‍‌ام.‌اس‌ها و ای‌میل‌ها کنترل می‌شود


فرمانده ناجا: اس.‍‌ام.‌اس‌ها و ای‌میل‌ها کنترل می‌شود

 
 
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ای‌میل‌ها و اس‌ام‌اس‌ها کنترل می‌شود گفت جرم کسانی که تجمعات را ساماندهی می‌کنند بیشتر است. 
ادامه مطلب ...

سرانجام بعد از 5 سال منتشر شد!

سرانجام آلبوم «با مردم بیگانه» فرمان فتحعلیان بعد از 5سال روانه بازار شد. فرمان فتحعلیان برای مجوز گرفتن آلبوم جدیدش موانع زیادی رو پشت سر گذاشته است که به گوشه ای از آن اشاره می کنیم.


ادامه مطلب ...

واقعیت (۱)

من:الو؟ 

یکی: ببین زهره خانوم من مغز ندارما..****!....****.بیب!!********!!(کلی فحش)  

و صدای قطع شدن گوشی که حتی نفهمید اشتباه گرفته..جمله ی "من مغز ندارم" جالب بود واسم .این روزا مغز نداشتن و "اینجور خل بازیا" افتخاره؟؟ واقعا مغز نداشتن افتخاره؟ تاجایی که میدونم همه به مغزه پر میبالیدن! این جمله رو نمیشه یه شیطنت جووونی حساب کرد.یا یه رفتار طنز..! 

این ناهنجاریه... 

این واقعیته..واقعیت!

عکس

باز هم من، باز هم کَنون 1000 دی، باز پرسه توی هرجایی که فکرشو بکنی ... ادامه مطلب ...

نشر اکاذیب در همکلاسی، آزاد است!؟! - نظر سنجی

ساعتی پیش پستی توسط یکی از نویسندگان ارسال شد که در محتوای آن با قرار دادن عکس یکی از همکلاسی ها و استفاده از تشابه اسمی ایشان با شخص مرحوم دیگری و لینک دادن به خبر فوت آن شخص، موجبات نشر اکاذیب و تشویش افکار را به وجود آورد.


حدود نیم ساعت پیش با تماس یکی از اعضای همکلاسی متوجه این پست شدم و این دوست عزیز به من گفتند که تو در مقابل این حرکت مسئولی و باید چاره ای بیندیشی و هرچه سریع تر این متن حذف شود بهتر است و اگر نتایجی را دربر بگیرد تو مسئول هستی!


ابتدا با خودم فکر می کردم حتما قانونی برای مقابله با این حرکت و این سوء استفاده از محیط همکلاسی وجود دارد ولی هرچه قوانین را زیر و رو کردم بندی که این اقدامات را ممنوع کند یافت نکردم.

ادامه مطلب ...

تغییرات مهم دانشگاه پیام نور در جهت ارتقاء کیفیت

ظرفیت پذیرش و رقابت:

گذشته: ظرفیت پذیرش نامحدود بود و پیش میامد که 400 نفر در یک رشته/شهر قبول شده و ثبت نام می کردند، در چنین حالتی رقابتی هم بین داوطلبین صورت نمیگرفت.

اکنون: ظرفیت پذیرش به 35 نفر در هر رشته/شهر محدود شده است، یعنی اگر رشته شهری 100 متقاضی داشته باشد، 65 نفرشان پذیرفته نخواهند شد، رقابت به وجود آمده و فقط بالاترین معدل ها پذیرش می شوند.


ادامه مطلب ...

یک سوال کوچیک

بچه ها این راسته که میگن:

احمدی نژاد در سخنرانی دیروز خود در اهواز گفت: تضمین می دهم تا سه سال آینده حتی یک نفر فقیر یا بیکار در کشورمان نداشته باشیم.

خورشید نیز رویش را از ما دریغ می کند...

چند وقت پیشا ماه رویش را از ما دریغ کرد 

 

حالا نوبت خورشید شده.....

ادامه مطلب ...