KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جوابیه خیلی مهم برای همه - بچه ها، با خودمان نجنگیم!!!!!!!!

سلام

 

آقایون و خانمهایی که در تهران زندگی می کنند، خواهشن از جانب شهرستانی ها حرف نزنید و اول اطلاعات خود را در مورد مطلبتان تکمیل کنید و بعد به ایراد انتقاد بپردازید.

چند توضیح مختصر:

۱- در مورد برگزاری کلاسهای حضوری باید بگویم که از این جمعه به بعد و تا آخر ترم، یک هفته در میان تمامیه دانشجویان مجازی کلاس حضوری دارند که در آنها دروس ریاضی ۱ و فیزیک ۱ تدریس می شود و زمان آن هم از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر می باشد و دوستانی که شهریه کلاسهای تقویتی را پرداخته اند، از این پی، هر جمعه از ساعت ۱۳ تا ۱۷ کلاسهای رفع اشکال برایشان تشکیل می شود.

۲- در مورد تعداد نفرات در کلاسها باید بگویم که از این پس کلاسها گروهبندی شده و جمعیت در این هفته حدودا ۳/۲ از دفعه اول کمتر بوده و در تمامی کلاسها از ویدئو پروژکتور استفاده می شود تا دید تخته برای تمالمیه دانشجویان در سطح سالن یکسان باشد.

۳-تا کنون، دانشجویان شهرستانی که با بنده در ارتباط بوده اند مشکلات خود را به بنده فرموده و من هم به مسئولین بازگو کرده ام. از دیگر دوستان هم خواهش می کنم که مشکلات خود را برای ما ارسال کنند: payamlohrasb@yahoo.com تا ما با خبر شویم.

۴-کلاسها از این پس در دانشکده مکانیک برگزار می شود و استفاده از تمامیه امکانات این دانشکده به طور خصوصی در اختیار دانشجویان مجازی قرار گرفته است، امکاناتی مانند کتابخانه، سالن آمفی تئاتر و ... .

۵- ما برای این تلاش می کنیم که مشکلات را تا حد امکان کم کنیم، مشکلات شما همان مشکلات ماست و هیچ فرقی ندارد و ما اگر مشکلی را حل کنیم، در حقیقت مشکل خود را حل کرده ایم. پس خواهشا با ما نجنگید.

۶-ریاست و مسئولین دانشگاه، نمایندگان را به رسمیت شناخته اند، پس بیایید از این فرست استفاده کرده و دانشجویان مجازی را به همه ثابت کنیم.

۷- هیچ کدام از جلسات ما مخفی نبوده و افرادی که با ما در ارتباط بوده اند استحضار دارند که ما از اوایل هفته پیش به همه گفته بودیم که ما در تدارک جلسه ای با مسئولین دانشگاه هستیم، اما زمان آن مشخص نبود و امروز این جلسه با حضور دکر عقیق و دکتر کاویانپور برگزار گردید.

نکته بسیار مهم!!!!

بچه های عزیز، امروز دکتر عقیق به کرار از ما خواستند که به همه بگوییم که زمان کلاسهای خود و گروه های خود را بدانند و زمانی که گروه های دیگر کلاس دارند، وارد کلاس آنها نشوند. مثلا اگر گروهه ۱ کلاس ریاضی ۱ دارند، من که گروه ۲ هستم وارد کلاس آنها نشوم. این امر باعث می شود که کلاسی که در حال برگزاری است با اختلال در سیستم رو به رو شود و دانشجویانی که زمان کلاس آنها می باشد، به درستی نتوانند از کلاس استفاده کنند.

8-اگز کسی مشکلی یا انتقادی دارد، لازم نیست به طور علنی بیان کند. کافی است که یا در یاهو مسنجر و یا در صفحات نظرسنجی این مشکلات خود را عرضه کنند. با بیان مشکلات در صفحات عمومی، فقط باعث ایجاد تشنج و کدورت میان تمامیه دانشجویان می شوید.

 


بچه ها، با خودمان نجنگیم!!!!!!!!

 

برای دوستانی که قصد ارتباط با نمایندگان را دارند، اطلاعات کافی را در زیر قرار می دهیم:

پیام لهراسبی: payamlohrasb@yahoo.com

آناهیتا صفاجو: anahita_safajoo@yahoo.com

سعید اسماعیلی: saied_godfather2@yahoo.com

 

 

 با تشکر از همه شما    

       قربان شما           

     پیام لهراسبی         

  

نظرات 5 + ارسال نظر
علی رستمی, آی تی سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 01:47 http://www.knt.coo.ir

آقای لهراسبی . خانوم صفاجو . آقای اسماعیلی ممنون از شما . تحت حمایت کامل هستید . خیالتون راححت ...

محمد زهره وند, ایتی خواجه نصیر سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 08:56

آقای لهراسبی

عالی بود.بسیار کار خوبی کردید که این متن نوشتید.

با تشکر

alitehrani, it سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 09:33

سلام
پیام جان مگر من دروغ میگم
اصلا این کلاسها عالی بگذریم که دفعه پیش همه گفتند بدرد نمیخوره دانشگاه همچین تعهدی به ما نداده دانشگاه باید چیزی که خودش متعهد شده آن را برای ما درست کنه آن هم کلاس اینترنتی
ما هم با خودمون نمی جنگم من دارم یه حقیقت رو میگم

alitehrani, it سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 09:41

در مورد جلسات من که خبر نداشتم خیلی ها هم خبر نداشتن برید چند نفر رو بیارید که خبر داشتند من از هرکی پرسیدم گفت روحشم خبر نداشته در ضمن شما اصلا نمی گید مشکل شما چیه حالا که شما خودتون رو بعنوان نماینده ما انتخاب کردید لا اقل از طرف ما خواسته های خودتون رو به دانشگاه تزریق نکنید شما کی پرسیدید بچه ها ما امروز میخواهیم بریم دانشگاه شما آیا مواقف کلاس حضوری هستید یا نه؟
به من و چند نفری که باهاشون در ارتباط هستم اصلا همچین pm نرسیده

آرمان, جمعه 25 آبان 1386 ساعت 01:03 http://www.lohrasebi-ir.blogfa.com

من میخوتم با لهراسبی ارتباط بر قرار کنم چی کار کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد