KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

این اینجا چیکار میکنه؟



این شمشیر احیانا خدایی نکرده زبونم لال به آقایون توهین نشه من بشم منافق و اجیر کرده آمریکا، یه زمان برای امام علی (ع) نبوده؟

این جمله زیر عکس یعنی ایشون سمج هستن؟ شایدم سیریش هستن؟

بعد اون بالا زیر شمشیر نوشته آتن اتن آتن این رو من بعد از مقادیر زیادی رمز نگاری فهمیدم که ایشون آنتن بوده تو مدرسه :دال

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 13:59


حرف مرد دوتاست ! (یادداشت روز)

یادداشت روز یکشنبه نگارنده- کیهان 27/4/89- واکنش های فراوان و گسترده و البته متفاوتی را در پی داشت. در آن یادداشت بر ایمان و تعهد اکثریت قریب به اتفاق اصناف و بازاریان و همراهی و فداکاری آنان برای انقلاب و نظام تأکید شده بود و در همان حال از برخی کلان سرمایه داران انتقاد شده بود که کمترین نسبتی با اصناف و بازاریان متعهد ندارند ولی از نام بازار و سابقه بازاریان سوء استفاده می کنند و آمده بود که این عده اندک و کم شمار نه فقط از پرداخت مالیات طفره می روند بلکه با فضاسازی کاذب و توهم پراکنی از طریق رسانه های بیگانه و یا عوامل اجاره ای به کارشکنی در چرخه مالیات نیز دست می زنند و هرگاه پای حساب و کتاب مالیاتی - که حق مردم است و نه حق دولت- به میان می آید، با تهدید و ارعاب کرکره ها را پایین می کشند. در جای جای یادداشت مورد اشاره میان قاطبه اصناف و بازاریان که از اقشار مؤمن و انقلابی هستند با شمار بسیار اندک کلان سرمایه داران سودجو تفکیک شده بود و البته در بخشی از آن یادداشت از بازاریان و اصناف متعهد که اکثریت قریب به اتفاق این صنف را تشکیل می دهند گلایه شده و آمده بود؛ «... شما که بیشترین آرزویتان برپایی هیئت های مذهبی، زیارت عتبات عالیات، کمک به مستمندان و امثال اینگونه اقدامات خداپسندانه است، با مشتی مال مردم خوار که از صدقه سر این ملت مظلوم، ثروت های افسانه ای اندوخته اند و تابستان ها در جزایر هاوایی لم می دهند و زمستان ها در پیست های اسکی سوئیس قیقاج می روند چه نسبتی می توانید داشته باشید؟!»
در پی چاپ و انتشار یادداشت یاد شده، شمار فراوانی از بازاریان و اصناف و برخی از افراد دیگر در تماس های تلفنی با کیهان و یا ارسال نامه دیدگاههای حمایتی و یا انتقادی خود را درباره بخش هایی از یادداشت مورد اشاره مطرح کردند که نظرات مطرح شده را می توان در چهار محور زیر خلاصه کرد:
1- تعداد قابل توجهی از اصناف و بازاریان آنچه در یادداشت کیهان آمده بود را تأیید می کردند و بر این باور بودند که باید هم حساب شماری اندک از کلان سرمایه د اران قانون شکن از حساب توده های عظیم بازاریان و اصناف مومن و متعهد جدا شود و از این روی یادداشت کیهان را دقیق و منطبق با واقعیات ارزیابی می کردند. این عده به آدرس ها و اطلاعاتی از برخی کلان سرمایه داران اشاره می کردند که از نام بازار و بازاری سوء استفاده می کنند و در حالی که صاحبان شرکت های بزرگ تجاری و برج های سر به فلک کشیده هستند، و با اصناف و بازاریان و سنت های پسندیده آنان کمترین نسبت و مشابهتی ندارند، هرگاه پای بازار و بازاریان به میان می آید، اصرار می ورزند که خود را بخشی از این قشر گسترده و زحمتکش جلوه دهند.
2- شماری از اصناف و بازاریان نیز اگرچه یادداشت کیهان را با واقعیات موجود منطبق ارزیابی می کردند، اما معتقد بودند تفکیک میان کلان سرمایه داران قانون شکن که عمدتاً بیرون از بازار هستند با کسبه و اصناف متدین آنگونه که باید صورت نگرفته است، و چنانچه خواننده یادداشت مورد اشاره کیهان در متن آن دقت کافی نکند، این احتمال وجود خواهد داشت که انتقاد مطرح شده در آن یادداشت را به تمامی اصناف و بازاریان نسبت دهد. این عده خواستار توضیح بیشتر کیهان بودند.
3- تعدادی دیگر از تماس گیرندگان معتقد بودند که در یادداشت کیهان به وظایف دولت در قبال اصناف و بازاریان اشاره ای نشده است و می گفتند؛ اگرچه مالیات حق مردم است و کیهان روی این نکته تأکید ورزیده بود ولی دولت هم در مقابل مالیات دهندگان و از جمله اصناف و بازاریان وظایفی دارد که مقابله با کاغذبازی در ادارات، رشوه خواری و برخی زد و بندها میان مأموران مالیاتی و اصناف از جمله آنهاست. در این میان دو تن از تولیدکنندگان نیز گلایه جدی داشتند که دولت بدون توجه به ضرورت اشتغال زایی و حمایت از تولیدات داخلی، دست برخی از شرکت های تجاری- که به گفته آنها کمترین نسبت مثبتی با نظام ندارند- را برای واردات کالا باز گذاشته است این عده معتقد بودند که کشورهای صادر کننده اینگونه کالاها
- عمدتاً چین- با حمایت از تولید کنندگان خود و برخورداری از تکنولوژی مدرن، کالای مشابه را با قیمت های به مراتب ارزان تر از نمونه های داخلی وارد کشور می کنند، در حالی که برخی از این کالاهای وارداتی نسبت به تولیدات داخلی از کیفیت پایین تری برخوردارند و نتیجه آن که تولید کننده داخلی بعد از مدتی ناچار به توقف تولید، تغییر شغل از تولید به تجارت می شود و نهایتاً به تعداد بیکاران افزوده می گردد.
4- و اما، چند نفری هم در تماس تلفنی و یا از طریق ارسال نامه های بدون امضاء - 2 نامه و 3 تماس تلفنی- انتقاداتی با سمت و سوی تهدید داشتند که چرا کیهان از کلان سرمایه داران برج نشین با عنوان «حرامخوار» یاد کرده است. یکی از این چند نفر تا آنجا پیش رفته بود که سرمایه داران بزرگ را «افتخار»!
و «باعث آبرو»ی اصناف و بازاریان می نامید!
این شخص معترض بعد از شنیدن اطلاعات و اخباری که کیهان از حرامخواری برخی کلان سرمایه داران و قانون شکنی ها و زورگویی های آنان ارائه کرد، به جای پاسخ، ترجیح داد که با نثار دشنام، تماس تلفنی خود را قطع کند! کیهان ضمن ارائه اطلاعات دقیقی از سیاهکاری و سوء استفاده های برخی از کلان سرمایه داران به شخص تلفن کننده گوشزد کرد این عده کم شمار که تعبیر حضرت امام(ره) درباره آنها یعنی «مرفهین بی درد» مناسب ترین واژه برای نامیدن آنهاست، هرگز نمی توانند هویت حرامخوار خود را در پوشش توده های عظیم اصناف و بازاریان متعهد پنهان کنند و کیهان افشای هویت آنان را وظیفه شرعی و ملی و مصداق واقعی حرفه مطبوعاتی خود می داند.
¤¤¤
و اما، در این گفت وگوهای دوجانبه، نکته بااهمیتی بود که انگیزه نگارش یادداشت پیش روی است. تقریباً تمامی تماس گیرندگان- غیر از گروه چهارم که حرف دیگری داشتند و حساب جداگانه ای نیز دارند و اساساً در حلقه اصناف و بازاریان نیستند- در این نقطه اتفاق نظر داشته و به کیهان انتقاد می کردند که چرا در یادداشت مورد اشاره نوشته بود «اگر بازاریان مغازه های خود را تعطیل کنند هیچ حادثه تلخ و ناگواری اتفاق نمی افتد».
برای این عده از دوستان معترض توضیح می دادیم که جمله مورد اشاره فقط یک کنایه است و منظور از آن، همان کلان سرمایه داران قانون شکن بوده است. ولی این توضیح اگرچه با توجه به بینش و منش شناخته شده کیهان مورد قبول برادران انتقادکننده قرار می گرفت ولی رضایت کامل آنان را جلب نمی کرد و می گفتند؛ کلان سرمایه داران مورد نظر اولاً؛ بسیار اندک و کم شمارند و ثانیاً؛ این عده اساساً بازاری به مفهوم رایج آن نبوده و همانگونه که کیهان به درستی اشاره کرده است، برج نشینان بیرون از حلقه اصناف و بازاریان هستند و...
خدای مهربان بر درجات علمای بزرگ و معلمان وارسته اخلاق از جمله دو شهید بزرگوار، بهشتی و مطهری بیفزاید و سایر بزرگان حاضر را عمر باعزت و دوام عطا فرماید که می گفتند؛ مهم آن نیست که نویسنده یا سخنران چه منظوری داشته است، بلکه آنچه مهم است، منظور و مفهومی است که خواننده یا شنونده از آن نوشته یا سخن برداشت می کند. از این روی نگارنده وظیفه خود می داند که جمله یاد شده در یادداشت مورد اشاره را تصحیح کند و بر این نکته تأکید ورزد که قصد ایجاد خدشه در جایگاه بازار و اصناف و بازاریان در میان نبوده است و چنانچه یادداشت آن روز کیهان به گونه ای بوده است که چنین برداشت ناروایی را القاء کرده است قصور خویش در پیدایش آن برداشت و تلقی ناروا را انکار نمی کنیم.
امام راحل ما- رضوان الله تعالی علیه- بر این تصور رایج خرده می گرفتند که «حرف مرد یکی است»! و توصیه می کردند اگر کسی متوجه اشتباه خود شد بایستی آن را تصحیح کند و در اینگونه موارد، می فرمودند؛ «حرف مرد دوتاست».
و بالاخره سخنی هم با اصناف و بازاریان متعهد که قاطبه این قشر را تشکیل می دهند در میان است و آن اینکه حضرت امام(ره) توصیه می فرمودند هر یک از اقشار بایستی خود به اصلاح افراد و اعضای غیرصالح آن قشر و یا طرد آنان اقدام کنند.
حسین شریعتمداری

ایول کپی / پیست

فاضل شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 23:32

سماحه: عکس
ات: می آید

هوافضایی یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 13:32

وقتی می خواین یه پست بذارین و مقداری از وقت خودتونو(که البته اون به خودتون مربوطه)و وقت کلی دانشجو که حوصله میکنن و می زنن ادامه مطلب صرف پستتون کنین بهتر نیست یه فرهنگ لغت عربی_فارسی باز کنین
اگه شوخی هم بود خیلی بی مزه بود

هوداد مسلمی نژاد یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 15:34

عربیم اصلا خوب نیست، اصلا خوشم نمیاد از این زبان.
الان تابستان هست و تا بخوام دوستان اوقات فراعت دارن منم براشون پر میکنم :دال
شوخیم نبود
دعوت نامه هم که نفرستاده بودم که ترو خدا بیاید ادامه مطلب.
بعدم هوا گرمه یه ذره خنکی لازمه برای بدن :دال
با تشکر از تماس شما با ما - لطفا بعد بوق پیمان خود را صدا کنید :دال
--------
چقدر هوا سرد شده یکی در این یخچال رو ببنده

سمانه یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 16:10


اماما دارن زیاد میشن!

رویا خدابخش دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 13:13

آره اماما دارن زیاد میشن! !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد