توکلی در پست معیار شناسی اش برای یکی از پسر های معیاری با عنوان
"با حیا و صاحب عفت باشد!"
را ذکر کرده بود !
چند وقت پیش یک موسیقی ( دیدم/شنیدم ) با عنوان بیحیا !
" بیحیا .. خوشگل خوش ادا .. " ..
به نظر من بی حیا بودن یک معیار جدید برای انخاب دختر از طرف پسر می تونه باشه !
سلام
خیلی وبلاگ خوبی داری
ازت خوشم اومده
راستی اگه دوست داری آمارت را بالا ببری بیا توی وبلاگم
منتظرتم
قربانت
بازهم بهت سر میزنم.خیلی کارت بیسته
[نیشخند][قلب]
من بیشتر به آمار خودتون فکر میکنم !
کیارش جان سهیلا خانم مثل اینکه می خوان بیان خاستگاری. :دال
ایشون هنور اقدام نکرده بی حیایی دارن در میارن: می گن باید آمار بدی و از این حرفا
ما که بخیل نیستیم.
ایشاالله خوشبخت شین :دال
شما هم همین طور!
سلام بر مظفری که غیرتش را از کف داده !
سلام بر مظفری بی حیا !
آقای مظفری مبنای حجاب در اسلام چنانچه میدونی اینه که التذاذات
جنسی باید به محیط خانوادگی و به همسر مشروع اختصاص
یابد و محیط اجتماع ، خالص برای کار و فعالیت باشد. به همین
جهت به زن اجازه نمی دهد که وقتی از خانه بیرون می رود
موجبات تحریک مردان را فراهم کند و به مرد هم اجازه نمی دهد
که چشم چرانی کند.چنین حجابی نه تنها نیروی کار زن
را فلج نمی کند ، موجب تقویت نیروی کار اجتماع نیز می باشد.
«مسئله ای به نام حجاب ص 106 استاد مطهری»
انسان این حالت را دارد که هر چه بیشتر در گرداب شهوات
شخصی فرو رود و عفاف و تقوا و اراده اخلاقی را از کف بدهد
احساس « غیرت » در وجودش ناتوان می گردد.شهوت پرستان از اینکه
همسران آنها مورد استفاده های دیگران قرار بگیرند رنج
نمی برند و احیاناً لذت می برند و از چنین کارهایی مثل شما دفاع می کنند.
ص 64
حیا و عفاف و ستر و پوشش تدبیری است که خود زن با یک
نوع الهام برای گرانبها کردن خود و حفظ موقعیت خود در برابر
نرد به کار برده است.
زن با هوش فطری و با یک حس
مخصوص خود دریافته است که از لحاظ جسمی نمی تواند با
مرد برابری کند و اگر بخواهد در میدان زندگی با مرد پنجه
نرم کند از عهده زور و بازوی وی برنمی آید و از طرف دیگر
نقطه ضعف مرد را در همان نیازی یافته است که خلقت در وجود مرد
نهاده است که او را مظهر عشق و طلب و زن را مظهر معشوقیت
و مظلومیت قرار داده است.
ص 69 و 70
یک نوع فعالیت اقتصادی رایج شده است که باید آنرا ثمره بی
حجابی دانست و آن اینست که بنکدار و مغازه دار به جای اینکه بکوشد
جنس بهتر و مرغوبتر برای مشتریان خود تهیه کند ، یک مانکن
را به عنوان فروشنده می آورد ، نیروی زنانگی ، قرتی بازی،عشوه گری
و سرمایه عصمت و عفاف او رااستخدام می کند و وسیله پول درآوردن و خالی
کردن جیبها قرار می دهد.یک فروشنده باید کالا را همانطوری
که هست به مشتری ارائه دهد ولی یک دختر خشگل
و آرایش کرده فروشنده با اداو اطوار و ژستهای زنانه و در معرض قرار دادن
جاذبه جنسی مشتری خود را جلب می کند.بسیاری از افراد
که اصلاً مشتری نیستند ، برای اینکه چند دقیقه با او حرف بزنند
یک چیزی هم می خرند.
آیا این فعالیت اجتماعی است؟ آیا این تجارت است یا
کلاهبرداری و رذالت و پس فطرتی و وطن فروشی و کام بیگانگان را شاد کردن ؟
جامعه جای کار و تلاش و کوشش است نه هوس بازی و بچه بازی و خودنمایی و ترویج و بی عفتی و ...
ویل دورانت می گوید:
خودداری از انبساط و امساک در بذل و بخشش بهترین سلاح
برای شکار مردان است. اگر اعضای نهانی انسان را در معرض
عام تشریح می کردند توجه ما به ان جلب می شد ولی رغبت و
قصد به ندرت تحریک می گردید. مرد جوان به دنبال چشمان
پر از حیاست و بیانکه بداند حس می کند که این خودداری
ظریفانه از یک لطف و رقت عالی خبر میدهد. ص 71
_
دخترانی هم که در شبکه های عرفان کاذب غیب می شوند جز همین ها هستند.______________________
به هر حال ما دو نوع آثار اعمال رو داریم ک هاون هم بحثش مجزاست.
سلام من به تو ای ..
o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o
آقای رنجبر شما احتمالاْ متن رو راه راه خوندین
........................
به نظر شما دختر برای طرف مقابلش نباید خوش ادا و خوشگل باشه؟!؟!؟!؟!
چرا نباشه ..
هر چی شما بگید اصلا ..
من با هر عقیده ای از این پس موافقم ..
حرف ها قبلی هم ندید رد ./