KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تا به کی از حق خود بگذریم


اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک

چند صباحی است که از حق مسلم شیعه به بهانه وحدت و تقریب مذاهب عقب

نشسته ایم و در نتیجه چیزی جز ضرر و عدم وحدت ندیدیم به گونه ای شده ایم که ما را کافر و رافضی می نامند

ولی ما هنوز که هنوزه به دنبال وحدت و پایمال کردن حق شیعه و ظلم به آل محمدیم

ولی آخر ظلم تا به کی؟؟؟؟


و این هم آخرین نظریه مفتی (کسی که فتوا می دهد ) اعظم وهابیون در مورد وحدت با شیعه و شیعیان

و به همراه چندی از فتوا های دیگر وهابیت



به گزارش شیعه آنلاین به نقل از سلام شیعه، در سوالی از "عبدالعزیز بن باز" مفتی سابق عربستان سعودی چنین پرسیده شد: با توجه به آگاهی جنابعالی از تاریخ رافضه (شیعیان) موضع شما در رابطه با اصل تقریب بین اهل سنّت و آنها چیست؟














وی در پاسخ گفت: تقریب بین رافضه و اهل سنّت غیر ممکن است! زیرا عقاید مختلف است، و عقیده اهل سنّت و جماعت توحید خدا و اخلاص در عبادت اوست، و آنها همراه با او احدی را نمی پرستند، نه پادشاه مقرب و نه نبی مرسل، و فقط خدای تعالی از اسرار غیب آگاه است، و نیز از عقاید اهل سنّت محبّت نسبت به صحابه رضی الله عنهم و اعتقاد به اینکه آنها بعد از انبیا افضل خلق الله هستند و افضل آنها هم ابوبکر صدیق و سپس عمر و سپس عثمان و سپس علی رضی الله عنهم می باشند، امّا رافضه خلاف آن را اعتقاد دارند پس وحدت بین آنها ممکن نیست، همانطور که دوستی بین یهود و نصارا و بت پرستان و اهل سنّت ممکن نمی باشد! بر همین اساس تقریب بین رافضه و اهل سنّت به سبب اختلاف عقیده ممکن نیست




و این هم تعدادی از فتاوای وهابیتی که ما ادعای وحدت و هم دینی با آن را داریم



ببینید حتی خدای ما واحد است و یا نه


قبر رسول الله را خراب کنید، ابن جبرین بهشت را برایتان ضمانت می کند


تصویر: دو مفتی کور وهابی


خوردن گوشت ذبح شده بدست شیعیان حرام است!


همسایه میتواند زن وشوهر همسایه را طلاق دهد!


گفتن بسم ا... الرّحمن الرّحیم بدعت است


ازدواج پدر با دختر!



عدم قدرت تحمل انتقاد در اهل تسنن


نسبت وصف های شنیع وهابیت به ساحت قدس الهی


أمیر المؤمنین (ع) أبو موسى أشعری را نفرین میکند


کعب الاحبار : کشتی بر کف دست خدا حرکت میکند !!


ویژگی های مشابه بین وهابیت و یهود





و بسیار مقاله های دیگر که به همت موسسه تحقیقاتی ولیعصر نوشته و منتشر شده و می شود



و ضمنا از ویژگی های بارز گروه اینه که دوستان بازدید کننده اگر شبهه ای در نظرشان و یا تردیدی در اعتقادات داشته باشند می توانند با نوشتن شبهه و یا سوالات خود در سایت در اسرع وقت جوابی علمی و مستند دریافت نمایند




اگر حق می گویی هیچ وقت از موضع خودت عقب نیا


و به دنبال اثبات آن به دیگران باش چون اول از همه برای خودت اثباتش کرده ای



نظرات 9 + ارسال نظر
fgh دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 20:22

خدا از دهنت بشنفه

نباید از دهان شنکفت باید با عمل نشان داد

ان شا ء الله که بتونیم عمل کننده های خوبی باشیم.......

Rhyme12 دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 22:37

خیلی ساله که دولت سعی داره خودشو بچسبونه به این اهل تسنن ولی در عوض اونا از ما فاصله می گیرن و تو دلشون میگن ایشششششششش این شیعه ها بووووو میدن.

به نظر شما چرا دولت باید از افرای حمایت کنه که رهبرشون در یک رسانه ی تصویری میگه " ما همان طور بر اسرائیل پیروز می شویم که یزید بر حسین پپیروز شد "


چرای دوم : چرا در مقابل در همان زمان نباید دولت از شیعیانی که در مرز پاکستان به دست وهابیون کشته میشدن حمایت کنه ( حتی خبرش را توی یک رسانا ملی اعلام نکه) .

وای بر ما، وای بر ما ، با چشمایی بسته دارن حرکت می کنن خدا آخر عاقبتشونو بخیر کنه.

تو این که ما رو حتی نجس می دونند و الان دارند تو سیستان ژاکستان از شیعه ها جزیه می گیرند و ما رافضی می دونند شکی نیست

ولی نباید به دور از انصاف بود چون حرف حق می زنیم نباید با حرف و سخن های بو دار قاطیش کنیم

اون که شما می گید به نقل از فلسطینی هاست که اون به خاطر تحریک کردن مردم بود در برتبر کاهای دولت که خودشونم چندین بار اعلام کردند که این ها که می گند منقول از نیست

------------------------------------------

ولی واقعا همینه

نمی دونید چقدر در ممالک اسلامی شیعه می کشند چون خونشون مباهه و ثواب داره ولی حمایت ما از اون ها کجاست ؟؟؟؟

کسایی که واسه اعتقادشون از جون خودشون و بچه هاشونم می گذرند ولی ما چی؟؟؟؟؟؟

ما چه جوری عمل میکنیم؟؟؟

آیا ما لایقیم که مدال شیعه بودن بهمون بدند؟؟؟

من نه مدافع تقریب مذاهبم و نه تفرقه!
چون چیزی نیست که بخواهیم نزدیک یا دورش کنیم، وقتی نه شیعه آن اصالت و هویت راستین را دارد و نه سنت، کلا بحث در مورد تقریب و تفرقه و حقانیت این دو مذهب، جز وقت تلف کردن نیست!

من که خودم نیز نمی توانم شعیت عملی از ائمه را در درون خویشتن اثبات کنم و هر روز نشانه هایی میبینم از مدعیان شعیت که چون پسته ی توخالی اند، چرا باید در مقابل برادر سنی ام بایستم!؟

تقریب باید باشد به شرط آنکه بدانیم ما مذاهب را تقریب نمی کنیم، بلکه دلهایمان را به سوی هم می کشیم، برادریمان را بیشتر می کنیم و به سوی وحدت روانه هستیم، وحدت شیعه و سنی نه!
وحدت گروههای از مردم که آنها را به اسم شیعه و سنی می شناسند!

فاضل جان!
دینی که بین مردم قابل مشاهده است، بیش از آنچه تصور می کنی، از اصالت خود به دور است!
منظورم از مردم، دین گریزان نیستند، منظورم به مردمی است که در محله خوشنامند و هر شب نمازشان را در مسجد می خوانند، منظورم مردمی است که اهل تهذیب نفس و پیروی از ولایتند!
منظورم به همین مردم است که گاهی فقط صفت خودبرتربینی کافی است که آنها را از مسیر دور کند...
در دین یا روش زندگی این مردم نیز، جز رنگ و بویی از اسلام نیست!

حرفهایم غیر قابل اثبات نیست، اما اینجا جای اثبات نیست، چون اگر بخواهم اثباتش کنم....

آنچه از شیعه و سنی باقی مانده، کم ارزش تر از آن است که بخواهیم مبدلش کنیم به عامل دوری ها!

این حرفها و بحث ها مال زمانی است که لااقل یکی از این دو مذهب اصالت ده درصدی داشته باشند....

موفق باشی!

سید ابوالفضل موسوی <فاضل> سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 00:19

حمید جان

می گویید نه سنی دیگر آن مذهب سنی است و نه شیعه آن مذهب راستین شیعه

کمی با حرفت موافقم و کمی نه

قرار نیست هر کسی دم از دین زد دیندار باشد قرار نیست هر کسی از دین سخن گفت مومن باشد

قرار نیست دین به مصلحت حال ما و احوال و مملکت ما باشد

دین دین است

حرامش و حلالش تا قیامت باقی خواهد ماند

اگر شما به مذهب شیعه الان شک دارید به دین شک دارید به پیامبر شک دارید

که اگر دین قرار نبود که پا برجا و بر حق بماند نمی فرمود

که دین خاتم است و تا قیامت راه درست را بر مردم نشان می دهد


شما در بیرون گود نشستی و از حق و نا حق بودن دم می زنی


اگر می خواهی ببینی کی خق است و کی باطل به درون گود بیا

و تحقیق کن و منتظر امداد های غیبی و اصوات باد آورده نباش


بعدش هم اگر قرار است ما انسان ها در کنار هم باشیم باشیم

ولی دین بحث بائر هاست بحث اعتقادات

بحث وحدت بحثی انسانی است کسی نمی گوید با هم متحد نباشیم

باشیم چرا که نه همانطور که ما با بی دین های ونزوئلا و غیره متحدیم

ولی دین و مذهب را چرا بازیچه کنیم؟

چرا از دین مایه می گذاریم

که به هر دیلیلی بیاییم و خرابش کنیم؟؟؟؟؟

احمد سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 00:48

طبق احداث رسیده به ما ،‌در آخرالزمان تعداد شیعیان آنقدر کم میشود که نمی توانند دین خود رو اعلام کنند.
و برای حفظ اکثریت بودن بین ادیان مختلف باید از دین خود بگویند نه مذهب
انشاءالله با ظهور موعود این اقلیت بودن هم تمام میشود و و شیعه حقانیت خود را اثبات می کند.
پس آقا ابوالفضل باید صبر کرد
صبر

سید ابوالفضل موسوی <فاضل> سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 00:57

احمد جان

ما وظیفه داریم
وظیفمون هم اینه که دینمون و مذهبمون رو با علم و یقین بهش برسیم و به دیگران هم برسونیم

نمیشه گفت بگذار درست میشه ما دستامون رو می گذاریم روی هم

تا آنجا که بتوانیم می کوشیم

همانطور که میثم تمار هم می دانست که حرفش به جایی نمی رسد حرفش را می زد و جانش را هم سر اعتقاداتش داد

ما هم آماده ایم و دوست نداریم که دوستانمان در جهل بسوزند پس هم سعی می کنیم عالم شویم و هم اینکه عالم کنیم

حمید توکلی، فناوری اطلاعات سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 01:37 http://wWw.knToosi.cOm

فکر نمی کنم منظور احمد جان این باشد که باید سکوت کرد و هیچ واکنشی نداشت!
واکنش قطعا بهتر از سکون است اما این واکنش نسبت به وضع موجود باید متناسب با شرایط موجود باشد....
باید برای احیای دین کوشید، اما تا وقتی که وضع اینچنین است، پرداختن به تفاوت های شیعه و سنی کار موثری نمی تواند باشد!

محمد(ص) در تمام عمر یک مبارز بود و بعد از بعثت برای ترویج اسلام کوشید، منتها سه سال اول از یک مسیر میرفت، پیش از هجرت با روشی دیگر کار میکرد و بعد از هجرت نیز به نحوی دیگر...

هر زمان باید شرایط را سنجید، و رهی را رفت که نتیجه بخش باشد، محمد(ص) اگر روش بعد از فتح مکه را در سه سال اول می رفت، سرش را در راه اعتقاداتش از دست می داد اما چیزی برای ما باقی نمی گذاشت!

موفق باشی!

سید ابوالفضل موسوی <فاضل> سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 07:53

نظر من هم این نیست که برای عدم خاموشی بنشینیم و فریاد بزنیم

عزیزم ما از اسلام فقط اسم اسلام را نمی خواهیم
فقط نمی خواهیم که در شناسنامه مان باشد

ما اسلام را نمی خواهیم که در دنیا جزو موحدین باشیم

بهتر بگویم دین من مذهب من تشیع کاملا با مذهب اهل سنت فرق دارد حتی در وحدانیتم

فرق من با سنی در این نیست که او علی را امام نمی داند

فرق من این است که او حتی خدایی که من قبول دارم هم ندارد چه برسد به بقیه ماجرا

مشکل ما با اهل سنت در مورد خداوندگار به مانند اختلافمان با مسیحیت است


بله صحبت شما درست است که باید نکته سنج عمل کرد


ولی الان چه گونه است؟؟؟؟؟


ما از شیعه بودن به غیر از اسم و ظواهر چیز دیگری داریم ؟؟؟؟؟؟

حتی اعتقاداتمان هم دارد تحریف می شود

و این سکوت می خواهد ؟؟؟

به پیامبر هم در همان 3 سال اول گفتند به تو این می دهیم و آن می دهیم

در زمان تبلیغ کار به جایی رسید گفتند یک روز به دین تو یک روز به دین ما ( سوره کافرون )

این شرایط در زمانی بود که یایران او بسیار کم بودند و اگر حمله می کردند از نظر سپاه و لشگر برتری داشتند


ولی چنین نکردند

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چون همه ی اعمال و رفتارشان حتی غدیر خم و حتی تقاضای ورق و قلم در لحظات آخر فقط و فقط برای این بود که دین منحرف نشود و پا برجا نماند



حال شما بگو شمایی که دلایلی داری واسه اینکه باید اتحاد داشت و به اختلاف دامن نزد که این هم نتیجه ای نخواهد داشت به غیر از ضربه زدن به دین
و دور شدن از آن

شما بگو چه دلایلی برای این کار داری؟؟؟؟؟؟؟

چرا ما هر جا کم می آریم باید از اعتقادات مردم مایه بگذاریم ؟

بحث سیاسی می شود دین رو می آرند وسط و لگد کوبش می کنند

بحث اتحاد و این ها می آد وسط هر کدام باید از حق و نظراتش کمی پایین تر بیاد تا تقریب مذاهب ایجاد شود

مگر متحدین و متفقین در جنگ جهانی دین واحد داشتند ؟ که اتحادشون بر اساس دین باشد ؟

------------------------

حال جناب توکلی

نظر احمد بدین گونه بود که آقا جان اینقدر زور نمی خواد بزنی خودتو خسته نکن وضع از همین هم که هست بدتر خواهد شد

و این حرکات چندان فایده ای ندارد

که من هم غقیده ام را گفتم

پس لطفا سخن کسی رو تفسیر نکنید و سخن خودتونو بگویید

سید ابوالفضل موسوی <فاضل> سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 08:00

و اون چیزی که فیلمی که احمد گذاشته بود اذیتم کرد این بود

کسی نمی گه این دین رو داشته باش یا نداشته باش

این مذهب باش یا نباش

ولی در روزهای عزای شیعه چرا اینگونه ؟؟؟؟

باشد اصلا قراره همه مگه شیعه باشند ؟؟؟؟

مه ولی اگه حتی می خواند این طوری هم عمل کنند چرا اسم حضرت رو بنر پست جایگاه زدند

در دید ما و همه آنان که کمی توجه دارند و آداب اجتماعی می دانند این نوعی بی احترامی است

و ما این نوع دین ها و دین های اسم و فقط ظاهر را نمی خواهیم و برای آگاهی دادن هم به دیگر شیعیان و مسلمانان از هیچ تلاشی خسته نخواهیم شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد