KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کائسنا بهترین سایت علمی کشور در جشنواره بهترین وب‌سایتهای ایران

سال 1389 سالی بسیار پربار برای ما و مجله علمی کائسنا بود. امسال کائسنا از سوی سازمان ملل متحد و چند سازمان مرتبط، مورد تقدیر و تشویق واقع شد و توانستیم از بین 102 کشور به عنوان بهترین و خلاقانه‌ترین پروژه در زمینه دانش برای همگان انتخاب شویم. و اکنون مفتخریم به اطلاع برسانیم، مجله علمی کائسنا به عنوان بهترین سایت علمی کشور در جشنوراه آنلاین بهترین ‌وبسایتهای ایران انتخاب شده است.

این پیروزی‌های بزرگ و پیاپی به سادگی بدست نیامده‌اند.  اما سخت‌تر از نیل به این افتخارات، ماندن در جایگاهی درخور شأن شما مخاطبین محترم است.

از همین رو، تیم مدیریت برآن شده است بر تلاشهای شبانه روزی خود بیافزاید تا بتوانیم سرویسهای کائسنا را از نظر کمی و کیفی توسعه دهیم. به زودی شاهد تغییراتی در مجله علمی کائسنا خواهید بود.

این پیروزی را صمیمانه به همه شما همراهان همیشگی کائسنا تبریک میگوئیم. امیدواریم بتوانیم پاسخگوی انتظارات شما باشیم.

از کلیه انتقادات ، انتقادات ، انتقادات ، پیشنهادات و نظرات سازنده شما استقبال میکنیم.

باشید تا به عشقتان بمانیم.



مجله علمی کائسنا

محمد رشیدی  .
نظرات 12 + ارسال نظر
حمید توکلی دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 10:31 http://www.webaward.ir/winners/

"این پیروزی‌های بزرگ و پیاپی به سادگی بدست نیامده‌اند."

تبریک میگویم محمد جان،‌ تبریک به تیم مدیریتی کائسنا!

موفقیت بزرگی است کسب این عنوان!
به امید موفقیت های بزرگتر...

ممنونم حمید جان. سعید درست میگه. دفاع از این عنوان خیلی سخته و ما امیدواریم بتونیم با همراهی شما و همه دوستان علاقه مند، همیشه خدمت صادقانه و برتر رو ارائه بدیم.

سعید اسماعیلی فرد دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 11:03 http://ksna.ir

من از طرف محمد ازت تشکر میکنم حمید جان!
درسته که این پیروزی ها سخت بدست اومدن ولی از این سخت تر حفظ این پیروزهاست که با کمک دوستای فعالی مثه تو ممکنه.پس منتظرت هستیم توی کائسنا :)

مخلص آقا

محمد رضا کمالی فرد دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 12:05

سایتت لود نمیشه ها :دی
سرش شلوغه فک کنم

میشه! اگر آدرس رو درست زده باشید.
موفق باشید.

محمدحسین باقری دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 12:34

مبارکه

ممنونم.

مهسا احمدی دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 15:47

تبریییییییییییک

مرسی. ممنونم از نظرتون.

محمد هادی شجاری دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 16:32

واقعا خوش حال کننده است و جای تبریک دارد.

به نظر من رمز موفقیت شما، مداومت و تلاش مستمر است، اینکه از خیلی از کم لطفی ها ناراحت و نا امید نمی شوید و به هدف خود ایمان دارید.

امیدوارم در ادامه راهتان هم موفق باشید.

ممنونم از حسن توجه و نظر شما. بله خب خیلی مهمه که با مشکلات و کم لطفی ها و .. چگونه برخورد کنیم.

براتون آرزوی موفقیت میکنم.

ص.ه دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 23:01

حضرت محمد آقا ببین این خبرو بخون اگه تاییده بزن بکنیم تو بوق.[:


http://banki.ir/akhbar/1-news/4354-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87-%DA%AF%D9%84%DB%8C-%DA%A9%D9%87-refahi-ir-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D8%A8-%D8%AF%D8%A7%D8%AF

تا حدودی درسته. آخه من خودم از آنالایتیکس استفاده کردم. خدائی اطلاعاتی که به شما ارائه میده از کاربرا واقعا عالیه. اینکه آیا گوگل میتونه اطلاعات ورودی به فیلدها رو هم بگیره، یا این کار رو میتونه ولی انجام نمیده من شک دارم.

این امکان وجود داره تا حدودی. تازه اونم گوگلی که نوابغ سیستم هاش رو طراحی کردن!

حالا من آرزو میکنم که وقتی داشتن این سیستم رو روش نصب میکردن، یه جائی گوگل میگه که این اطلاعات در اختیار سایر اعضای اصلی گوگل آنالایتیکس قرار میگیره، اون رو رد کرده باشن!


یه مثال میزنم شما تا آخرش رو خودت بخون!

وقتی یه کاربر میاد توی سایت شما، این اطلاعات در اختیارتون قرار میگیر:

- سیستمش چند رنگه
- وضوح تصویرش
- اینکه آیا اولینباره میاد یا بار چندمشه
- سرعت ارتباطش
- شرکتی که ازش سرویس اینترنت گرفته
- آیا جاوا پشتیبانی میکنه سیستمش؟
- نوع مرورگرش
- سیستم عاملش
- پشتیبانی از فلش
- پشتیبانی از جاوااسکریپت
- از چه صفحه ای به چه صفحه ای رفت
- چند ثانیه وقت توی سایت صرف کرد
- از چه کشور و شهری بود
- بیشتر روی چه موضوعی تأکید داشت ( از نظر محوریت محتوا )
- ار کجا آمده بود( مثلا از چه سایتی به سایت شما )
- میزان قدرت جذب صفحاتت و ...............



خلاصه کلی سرویس میده. اما من تا حالا ندیدیم که اطلاعاتی رو فیلدها بگیره. مگر اینکه سایت رفاهی از گت استفاده کرده باشه و تمام اطلاعات از طریق آدرس ( URL ) انتقال پیدا کنه که این موضوع میتونه یک فاجعه فکری باشه!

ص.ه دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 23:02

راستی ماکه از تبریک گفتن خسته نمیشم. بازم تبریک عزیزه دل برادر

ممنونم. لطف داری مهندس. ایشالا روزیه شما هم بشه برید امامزاده های نیویورک رو ببینید. امامزاده کامبیز دارن اونجا :دی

حوریه جعفری - کامپیوتر دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 23:26

تبریک میگم واقعا! !

باعث افتخار همکلاسی هستید! (با همه تیم بودم الان) !

به امید موفقیت های بیشتر! !

ممنونم. برای شما و همه دوستان آرزوی موفقیت میکنم.

سید حسین هاشمی سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 14:20

بسیار عالی!
همیشه بهترین باشی رفیق
ما هم پزشو بدیم

ممنونم. ما ارادت داریم عجیـــب!

میرزاهاشمی چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 13:06

خیلی خبر خوبی بود.
تبریک عرض می کنم آقای رشیدی.
به امید موفقیت روز افزون برای شما.

ممنونم خانم مهندس.
من هم برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی میکنم.

حسین محمدی نصرآبادی جمعه 7 آبان 1389 ساعت 00:27

محمد جان دستم از اینترنت خیلی کوتاهه
خیلی خیلی بهت تبریک میگم
موفق باشی الهی همیشه

قربونت مهندس، ممنونم. موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد